تقويت باورهاي ديني و آموزش هاي مستمر بهترين راه صيانت کارکنان

گروه استان ها – لرستان – رئيس مرکز رسيدگي به شکايات و جرايم بازرسي کل ناجا گفت : بهترين راه صيانت ، خودكنترلي ، تقويت باورهاي ديني و آموزش هاي مستمر است .

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ ” داود آقايي ” در نشست آموزشي – تخصصي رسيدگي به شکايات و جرايم در فرماندهي انتظامي لرستان با بيان ويژگي هاي اخلاقي و تخصصي کارشناسان رسيدگي کننده به شکايات و جرايم ، گفت : بهترين راه صيانت خودكنترلي، تقويت باورهاي ديني و آموزش هاي مستمر است .

وي آموزه هاي ديني را يكي از مصاديق پيشگيري از هر گونه آسيب خواند و گفت : توجه به آموزه هاي ديني مبتني بر پيشگيري از بزهکاري ، در نوع ماموريت هاي نيروي انتظامي اهميت ويژه اي دارد .

آقايي قانونمندي را ، يك اصل در نيروي انتظامي و اساس كار پليس عنوان كرد و گفت: آنچه ما را در تحقق عدالت اجتماعي و اجراي صحيح قانون ثابت قدم و استوار نگه مي دارد ، اعتقاد به ولايت فقيه و پايبندي به ارزش هاي اسلامي و باورهاي ديني است .

رئيس مرکز رسيدگي به شکايات و جرائم بازرسي کل ناجا تصريح کرد : اقدامات پيشگيري از وقوع تخلفات ، جرايم و انحرافات جز سياست ها و تدابير مهم در ماموريت هاي پليس است .

وي با مهم برشمردن اصل صيانت و سلامت اداري در ناجا گفت : سلامت اداري در پيشبرد اهداف ناجا بسيار مؤثر است چرا که از اهداف پليس رضايتمندي مردم ، تکريم ارباب رجوع ، بهبود مستمر ارائه خدمات به مردم و افزايش سطح اعتماد عمومي است.

آقايي با بيان اينکه آموزش و پيشگيري مبنا و اساس صيانت هستند ، افزود : صيانت و سلامت اداري ، زمينه ساز مقبوليت ، محبوبيت و رضايت عمومي از عملکرد پليس است .
رئيس مرکز رسيدگي به شکايات و جرايم بازرسي کل ناجا در پايان اخلاق مداري ، دين باوري و ولايت مداري را از اركان مهم صيانت سازماني در ناجا عنوان كرد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *