تقویت باورهای دینی و آموزش های مستمر بهترین راه صیانت کارکنان

گروه استان ها – لرستان – رئیس مرکز رسیدگی به شکایات و جرایم بازرسی کل ناجا گفت : بهترین راه صیانت ، خودکنترلی ، تقویت باورهای دینی و آموزش های مستمر است .

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ” داود آقایی ” در نشست آموزشی – تخصصی رسیدگی به شکایات و جرایم در فرماندهی انتظامی لرستان با بیان ویژگی های اخلاقی و تخصصی کارشناسان رسیدگی کننده به شکایات و جرایم ، گفت : بهترین راه صیانت خودکنترلی، تقویت باورهای دینی و آموزش های مستمر است .

وی آموزه های دینی را یکی از مصادیق پیشگیری از هر گونه آسیب خواند و گفت : توجه به آموزه های دینی مبتنی بر پیشگیری از بزهکاری ، در نوع ماموریت های نیروی انتظامی اهمیت ویژه ای دارد .

آقایی قانونمندی را ، یک اصل در نیروی انتظامی و اساس کار پلیس عنوان کرد و گفت: آنچه ما را در تحقق عدالت اجتماعی و اجرای صحیح قانون ثابت قدم و استوار نگه می دارد ، اعتقاد به ولایت فقیه و پایبندی به ارزش های اسلامی و باورهای دینی است .

رئیس مرکز رسیدگی به شکایات و جرائم بازرسی کل ناجا تصریح کرد : اقدامات پیشگیری از وقوع تخلفات ، جرایم و انحرافات جز سیاست ها و تدابیر مهم در ماموریت های پلیس است .

وی با مهم برشمردن اصل صیانت و سلامت اداری در ناجا گفت : سلامت اداری در پیشبرد اهداف ناجا بسیار مؤثر است چرا که از اهداف پلیس رضایتمندی مردم ، تکریم ارباب رجوع ، بهبود مستمر ارائه خدمات به مردم و افزایش سطح اعتماد عمومی است.

آقایی با بیان اینکه آموزش و پیشگیری مبنا و اساس صیانت هستند ، افزود : صیانت و سلامت اداری ، زمینه ساز مقبولیت ، محبوبیت و رضایت عمومی از عملکرد پلیس است .
رئیس مرکز رسیدگی به شکایات و جرایم بازرسی کل ناجا در پایان اخلاق مداری ، دین باوری و ولایت مداری را از ارکان مهم صیانت سازمانی در ناجا عنوان کرد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *