حمله نا آگاهانه و شاید مغرضانه/ واقعه کنسرت پاریس و یک درس عبرت آموز

گروه انتظامی سادس: این روزها بحث کنسرت ها از حرفای داغ خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی به حساب می آید که منجر به تحریف وظایف ناجا شده است و باعث سم پاشی در فضای عمومی بر علیه دستاوردهای نیرو انتظامی شده است.
قبل از هر چیزی باید به دو نکته اساسی اشاره شود: اول امنیت در اجرای کنسرت ها دوم نشر سی دی های کنسرت ها
این را هنرمندان عزیز خوب میدانند که اگر متوجه شوند کنسرتشان با کمی نا امنی بخواهد اجرا شود، اصلا اجرا نشود بهتر است، یا اگر قرار باشد بعد از اجرای کنسرت پر زحمتشان هیچ تضمینی در قاچاق شدن و رایت شدن سی دی ها نباشد همان اجرا نشدنش بهتر است و به فکر شغل دیگری باشند!
امنیت یک واژه ساده ی پنج حرفی که از گفتن آن تا اجرای آن باید ده ها هماهنگی صورت بگیرد تا امنیت لازم برقرار شود.
یادمان باشد نیروی انتظامی تنها ارگانی است که نیروهای تشکیل شده ان از عموم مردم هستند،یادمان باشد امنیت حداکثری حتی برای اقلیت های مذهبی را نیروی انتظامی فراهم می کند، یادمان باشد هنگام استراحت و دغدغه کاری ما زمانی ست که مرزداران در تدارک امنیت شهر ها و محله ها و خانه هایمان هستند، یادمان باشد هنگام اسودگی در سفر و تفریحات رفقای نیروی انتظامی هستند که سلامت منزل و جاده را فراهم آورده اند، یادمان باشد وقتی آثار هنری هنرمندان در جامعه به صورت قاچاق و کپی رایت به صورت گسترده با قیمت نازل توزیع می شود این ناجاست که ناجی هنرمندان می شود.
یادمان باشد زمانیکه هنرمندان در جمهوری اسلامی رشد می کنند و به مقبولیت و محبوبیتشان اضافه می شود در سایه ی کدام امنیت است؟! امنیتی که حاصل از خودگذشتگی ها  رشادت ها و از جان گذشت های ماموران این نهاد هنر دوست است.
یادمان نرود زمانی که اقشار مختلف جامعه با هر گرایش سیاسی و مذهبی در تعطیلات نوروز و دیگر ایام فراغت مشغول به تفریح هستند چه کسانی آغوش گرم خانواده خود را فدای نظم و امنیت جاده ها و شهرها و خانه های مردم می کنند…
واقعه کنسرت فرانسه که از آن به عنوان وحشت نیمه شب در قلب اروپا یاد می شد،  یادمان نرود در آن شب چند فرد مسلح حدود 100 نفر را که در کنسرتی در سالن موسیقی باتاکلان شرکت کرده بودند را قتل عام کردند.
تمام این یادمان باشد ها در کلمه امنیت جمع شده و امنیت نیز وظیفه نیروی انتظامی ست و ما هم در مقابل این همه وظایف دلسوزانه و مقتدارنه باید اعتماد و احترام را در برخورد با این ارگان مردمی متعهد شویم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *