افزايش اختيارات حوزه‌ها با ايجاد نواحي چهارگانه”ثامن”

مدير حوزه مازندران موسسه اعتباري ثامن با اشاره به تقسيمات جديد ناحيه‌ها از افزايش اختيارات حوزه‌ها در آينده نزديک خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازرویکرد قربان اصغري آق مشهدي در جمع روساي شعب افزود: رعايت اخلاق حرفه‌اي و برخورد مناسب با مشتري جزي از اصول و اولويت ارائه خدمات موسسه به مشتريان است. رفتار حرفه‌اي و علمي در محيط کار با ايجاد جو صميمي در شعب دو عامل مؤثر دررسيدن به اهداف است.

وي در اين جلسه به تشريح عملکرد شعب در بخش‌هاي منابع، مصارف ، مطالبات و خدمات نوين ،پرداخت و بر نظارت و کنترل نيروها و برخورد با کارکنان خاطي تاکيد کرد.

وي نيروي انساني متعهد ، باکيفيت و داراي تعلق‌خاطر سازماني را ازجمله مزيت‌هاي رقابتي موسسه در مقايسه با ساير رقبا دانست و تصريح کرد: بايد منافع کارکنان و سازمان در يک راستا بوده تا باعث بروز آسيب نشود.

عارف اسلامي معاون حوزه مازندران در اين جلسه ترسيم برنامه و اهداف را با در نظر گرفتن استراتژي مناسب براي موفقيت هر سازماني را ضروري دانست و رمز بقاء سازمان‌ها را تغيير به‌موقع و متناسب اهداف و برنامه‌ها با فرصت‌ها و تهديدات موجود دروني و بيروني عنوان کرد.

اسلامي توجه بيشتر شعب به امر خدمات نوين بانکي را خواستار و از روسا خواست تا مشتريان را با خدمات الکترونيک موسسه آشنا کرده و به سمت استفاده از اين خدمات سوق دهند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *