به گزارش سادس به نقل ازرویکرد قربان اصغري آق مشهدي در جمع روساي شعب افزود: رعايت اخلاق حرفهاي و برخورد مناسب با مشتري جزي از اصول و اولويت ارائه خدمات موسسه به مشتريان است. رفتار حرفهاي و علمي در محيط کار با ايجاد جو صميمي در شعب دو عامل مؤثر دررسيدن به اهداف است.
وي در اين جلسه به تشريح عملکرد شعب در بخشهاي منابع، مصارف ، مطالبات و خدمات نوين ،پرداخت و بر نظارت و کنترل نيروها و برخورد با کارکنان خاطي تاکيد کرد.
وي نيروي انساني متعهد ، باکيفيت و داراي تعلقخاطر سازماني را ازجمله مزيتهاي رقابتي موسسه در مقايسه با ساير رقبا دانست و تصريح کرد: بايد منافع کارکنان و سازمان در يک راستا بوده تا باعث بروز آسيب نشود.
عارف اسلامي معاون حوزه مازندران در اين جلسه ترسيم برنامه و اهداف را با در نظر گرفتن استراتژي مناسب براي موفقيت هر سازماني را ضروري دانست و رمز بقاء سازمانها را تغيير بهموقع و متناسب اهداف و برنامهها با فرصتها و تهديدات موجود دروني و بيروني عنوان کرد.
اسلامي توجه بيشتر شعب به امر خدمات نوين بانکي را خواستار و از روسا خواست تا مشتريان را با خدمات الکترونيک موسسه آشنا کرده و به سمت استفاده از اين خدمات سوق دهند.