افزایش اختیارات حوزه‌ها با ایجاد نواحی چهارگانه”ثامن”

مدیر حوزه مازندران موسسه اعتباری ثامن با اشاره به تقسیمات جدید ناحیه‌ها از افزایش اختیارات حوزه‌ها در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازرویکرد قربان اصغری آق مشهدی در جمع روسای شعب افزود: رعایت اخلاق حرفه‌ای و برخورد مناسب با مشتری جزی از اصول و اولویت ارائه خدمات موسسه به مشتریان است. رفتار حرفه‌ای و علمی در محیط کار با ایجاد جو صمیمی در شعب دو عامل مؤثر دررسیدن به اهداف است.

وی در این جلسه به تشریح عملکرد شعب در بخش‌های منابع، مصارف ، مطالبات و خدمات نوین ،پرداخت و بر نظارت و کنترل نیروها و برخورد با کارکنان خاطی تاکید کرد.

وی نیروی انسانی متعهد ، باکیفیت و دارای تعلق‌خاطر سازمانی را ازجمله مزیت‌های رقابتی موسسه در مقایسه با سایر رقبا دانست و تصریح کرد: باید منافع کارکنان و سازمان در یک راستا بوده تا باعث بروز آسیب نشود.

عارف اسلامی معاون حوزه مازندران در این جلسه ترسیم برنامه و اهداف را با در نظر گرفتن استراتژی مناسب برای موفقیت هر سازمانی را ضروری دانست و رمز بقاء سازمان‌ها را تغییر به‌موقع و متناسب اهداف و برنامه‌ها با فرصت‌ها و تهدیدات موجود درونی و بیرونی عنوان کرد.

اسلامی توجه بیشتر شعب به امر خدمات نوین بانکی را خواستار و از روسا خواست تا مشتریان را با خدمات الکترونیک موسسه آشنا کرده و به سمت استفاده از این خدمات سوق دهند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *