نقش تاثيرگزار نيروي انتظامي در امنيت کشور

نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري با تأکيد بر اينکه کارکنان نيروي انتظامي نبايد از نقش خود در خدمت به مردم غافل شوند، گفت: اين نيرو نقش موثري در ايجاد و حفظ امنيت کشور دارد.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام والمسلمين “حبيب الله مهمان نواز” در ديدار فرماندهان انتظامي خراسان شمالي ضمن تبريک هفته ناجا به سبزپوشان اين نيرو از تلاش کارکنان ناجا در برقراري نظم و انضباط در جامعه و خدمت به مردم قدرداني کرد.

وي با بيان اينکه همه کساني که در راه امنيت مردم قدم بر مي دارند مورد لطف و عنايت الهي هستند، افزود: کارکنان نيروي انتظامي بايد خدا را شاکر باشند چرا که عمرشان در در راه خدمت به مردم مي گذرد.

نماينده مردم خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبري با تأکيد بر اينکه کارکنان نيروي انتظامي نبايد از نقش خود در خدمت به مردم غافل شوند، گفت: اين نيرو نقش موثري در ايجاد و حفظ امنيت کشور دارد.

وي با اشاره به اينکه همه خدمتگزاران صديق نظام جمهوري اسلامي در قلب مردم جا دارند، خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي بايد با هنجارشکنان و هرگونه انحراف اجتماعي برخورد قاطع داشته و مدافع مال، آبرو، جان و عزت مردم باشد.

هفته ناجا فرصتي مغتنم براي حمايت بيش از پيش مردم

در ادامه اين جلسه سردار”عليرضا مظاهري” فرمانده انتظامي خراسان شمالي نيز با قدرداني از حمايت نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري در اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي، گفت: هفته ناجا فرصتي مغتنم براي حمايت بيش از پيش مردم در اجراي موفق برنامه هاي پيشگيري از جرايم و آسيب هاي اجتماعي است.

اين مقام ارشد انتظامي به فرمايشات مقام معظم رهبري درباره نيروي انتظامي در مناسبت هاي مختلف اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبري امنيت را يکي از موضوعات اصلي کشور و نيروي انتظامي را رکن اساسي امنيتي مي دانند.

با بيان اينکه امنيت حاکم در کشور نتيجه تلاش شبانه روزي همه نيروهاي مسلح مي باشد، تصريح کرد: در سايه وجود امنيت است که فعاليت هاي اقتصادي، اجتماعي و سياسي شکل مي گيرد.

سردار مظاهري با اشاره به اينکه امنيت مطلوبي در خراسان شمالي برقرار است، خاطرنشان کرد: اين امنيت مرهون کمک خداوند، امام زمان(عج)، همراهي مردم، منويات نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري و نهادهاي امنيتي است و کارکنان ناجا اجازه نخواهند داد هنجارشکنان به ارزشهاي نظام و امنيت مردم خدشه وارد کنند.

فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي در پايان با اشاره به عملکرد مطلوب پليس استان گفت: کاهش 100درصدي آدم ربايي، کاهش هفت درصدي سرقت و افزايش 100 درصدي کشفيات مواد مخدر از جمله موفقيت هاي کارکنان خدوم نيروي انتظامي استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *