مردم بايد قدردان و شکرگذار امنيت مطلوب کشور باشند

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه تبريز در ديدار فرماندهان و مسئولان انتظامي استان، گفت: برقراري نظم و امنيت و حفظ دستاوردهاي انقلاب مهمترين و اصلي ترين وظيفه نيروي انتظامي در جامعه است و مردم بايد قدر دان امنيت مطلوب کشور باشند.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، آيت الله “محسن مجتهد شبستري” نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه تبريز در ديدار فرماندهان و مسئولان انتظامي استان آذربايجان شرقي ضمن تسليت و تعزيت ايام سوگواري سرور سالار شهيدان، افزود: نيروي انتظامي برابر قانون اساسي در کنار وظايف متعدد و کثير خود، مهمترين و اصلي ترين وظيفه را در برقراري نظم و امنيت و حفظ دستاوردهاي انقلاب، برعهده دارد.

وي افزود: عقل ايجاب مي کند در جامعه امنيت و آرامش باشد چرا که بدون نظم و امنيت، جامعه متضرر شده و ثبات و آرامش خاطر از بين مي رود و حتي ممکن است نظام نيز متلاشي شود.

نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي با اشاره به آيه 112 سوره “نحل” يادآورشد: امنيت و آرامش يکي از نعمت هاي با ارزش الهي بوده و کليه فعاليت هاي اجتماعي، فرهنگي، سياسي و اقتصادي هر جامعه منوط به وچود امنيت در آن است.

امام جمعه تبريز به کفران نعمت امنيت اشاره کرد و افزود: مردمان هر جامعه اي که نسبت به نعمت امنيت کفر ورزند دچار قحطي، بي ساماني، هرج و مرج و در نهايت به فروپاشي و انحلال منجر مي شود پس بايد قدردان و شکرگذار امنيت مطلوب در کشور باشيم. .

آيت الله مجتهد شبستري ضمن تشکر و قدرداني از زحمات کارکان انتظامي استان آذربايجان شرقي، گفت: الحمدلله وضعيت امنيتي استان در سايه تلاش و مجاهدت هاي نيروهاي انتظامي و امنيتي امن و براي مجرمان و هنجارشکنان ناامن است و در استان هيچ چالش امنيتي وجود ندارد.

نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي، امر به معروف و نهي از منکر را وظيفه همگاني دانست و افزود: آيات و روايات در خصوص اين فريضه الهي زياد است، تذکر لساني وظيفه آحاد شهروندان مي باشد اما در صورت نياز به برخورد عملي نيروي انتظامي مقتدر وارد عمل خواهد شد و ما نيز از اقدامات قانوني اين نيرو قاطعانه حمايت خواهيم کرد.

امام جمعه تبريز در پايان به فرماندهان و مسئولان انتظامي استان توصيه کرد: بايد با مظاهر علني فسق و فساد در جامعه برخورد قانوني شود، پليس فتا نيز بايد نسبت به رصد و کنترل فضاي مجازي اقدام کرده و از ترويج ابتذال و ايجاد شبهات ديني و مذهبي در فضاي مجازي جلوگيري کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *