تردد بيش از 175 ميليون خودرو در مازندران / کاهش 16 درصدي کشته شدگان حوادث رانندگي

فرمانده انتظامي استان در نشست با مجمع نمايندگان مجلس، با تاکيد بر ضرورت نگاه ملي به طرح ها در استان، از تردد بيش از 175 ميليون خودرو در شش ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار”سيد محمود ميرفيضي” صبح امروز در جمع نمايندگان مردم مازندران در مجلس شواري اسلامي و مجمع نمايندگان استان، ضمن تسليت ايام شهادت سرور و سالار شهيدان آقا اباعبدالله الحسين (ع)، به تشريح اقدامات و فعاليت هاي پليس استان در شش ماهه نخست امسال پرداخت.
وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در جمع فرماندهان ناجا افزود: برابر تاکيدات فرماندهي معظم کل قوا، نيروي انتظامي بايد مظهر اقتدار ملي، يار مهربان و در تراز جمهوري اسلامي باشد.
فرمانده انتظامي استان مازندران برقراري نظم و امنيت عمومي را براي اقشار مختلف جامعه از جمله وظايف و ماموريت هاي مهم پليس در جامعه برشمرد.
سردار ميرفيضي همچنين پاسخگويي به مطالبات مردمي در حوزه هاي مختلف اجتماعي، مبارزه با موادمخدر، تغيير ويترين اجتماعي جامعه و حوزه اممنيت اخلاقي را از ماموريت هاي مهم نيروي انتظامي برشمرد و افزود: با توجه به رويکرد جامعه محوري پليس و نقش مردم در تامين نظم و امنيت، پليس به دنبال اعتماد سازي و جلب حداکثري مشارکت هاي مردمي در برقراري امنيت است.
فرمانده انتظامي استان مازندرانضمن تشريح عملکرد و دستاوردهاي انتظامي استان در مقابله با جرايم و کاهش وقوع جرم ، اظهار داشت: در حوزه مبارزه با موادمخدر در شش ماهه نخست امسال بيش از يک تن و 400 کيلو گرم انواع موادمخدر کشف شد که اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 39 درصد افزايش داشته است.
وي همچنين از کشف 460 ميليارد ريالي کلاهبرداري ها و بازگرداند اموال به مردم در اين حوزه اشاره کرد و افزود: در بخش مبارزه با قاچاق کالا 150 ميليارد ريال از اموال قاچاق کشف و در حوزه زمين خواري نيز 345 هزارمترمربع از اراضي ملي تصرف شده آزاد سازي شده است.
ميرفيضي در ادامه با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري مبني بر نگاه ملي به موضوعات استاني، افزود: در اين مدت بيش از 175 ميليون تردد در سطح استان صورت گرفت، که نيازمند نگاه ملي به توسعه زيرساخت ها و جاده ها و طرح هاي سالم سازي دريا است.
فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به کاهش 16 درصدي کشته شدگان حوادث رانندگي از کسب رتبه دوم کشوري در اين راستا خبر داد و گفت: در بخش برخورد با تخلفات راهور 36 درصد افزايش داشته ايم. در ادامه اين نشست نمايندگان مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي هر يک به صورت مجزا نقطه نظرات و پيشنهادات خود را در جلسه مطرح کردند و با بيان اينکه ارتقاء تعامل و سطح همکاري ها يک اصل است، حمايت خود را از طرح ها و برنامه هاي فرماندهي انتظامي استان در راستاي ارتقاء نظم و امنيت در سطح استان اعلام کردند.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *