نقش تاثیرگزار نیروی انتظامی در امنیت کشور

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه کارکنان نیروی انتظامی نباید از نقش خود در خدمت به مردم غافل شوند، گفت: این نیرو نقش موثری در ایجاد و حفظ امنیت کشور دارد.

به گزارش  سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین “حبیب الله مهمان نواز” در دیدار فرماندهان انتظامی خراسان شمالی ضمن تبریک هفته ناجا به سبزپوشان این نیرو از تلاش کارکنان ناجا در برقراری نظم و انضباط در جامعه و خدمت به مردم قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه همه کسانی که در راه امنیت مردم قدم بر می دارند مورد لطف و عنایت الهی هستند، افزود: کارکنان نیروی انتظامی باید خدا را شاکر باشند چرا که عمرشان در در راه خدمت به مردم می گذرد.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه کارکنان نیروی انتظامی نباید از نقش خود در خدمت به مردم غافل شوند، گفت: این نیرو نقش موثری در ایجاد و حفظ امنیت کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی در قلب مردم جا دارند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید با هنجارشکنان و هرگونه انحراف اجتماعی برخورد قاطع داشته و مدافع مال، آبرو، جان و عزت مردم باشد.

هفته ناجا فرصتی مغتنم برای حمایت بیش از پیش مردم

در ادامه این جلسه سردار”علیرضا مظاهری” فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز با قدردانی از حمایت نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، گفت: هفته ناجا فرصتی مغتنم برای حمایت بیش از پیش مردم در اجرای موفق برنامه های پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی است.

این مقام ارشد انتظامی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره نیروی انتظامی در مناسبت های مختلف اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری امنیت را یکی از موضوعات اصلی کشور و نیروی انتظامی را رکن اساسی امنیتی می دانند.

با بیان اینکه امنیت حاکم در کشور نتیجه تلاش شبانه روزی همه نیروهای مسلح می باشد، تصریح کرد: در سایه وجود امنیت است که فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی شکل می گیرد.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه امنیت مطلوبی در خراسان شمالی برقرار است، خاطرنشان کرد: این امنیت مرهون کمک خداوند، امام زمان(عج)، همراهی مردم، منویات نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نهادهای امنیتی است و کارکنان ناجا اجازه نخواهند داد هنجارشکنان به ارزشهای نظام و امنیت مردم خدشه وارد کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با اشاره به عملکرد مطلوب پلیس استان گفت: کاهش ۱۰۰درصدی آدم ربایی، کاهش هفت درصدی سرقت و افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر از جمله موفقیت های کارکنان خدوم نیروی انتظامی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *