استفاده از سرويس مدارس معتبر و داراي صلاحيت براي دانش آموزان/ رانندگان بايد داراي پرونده خدمتي باشند

معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي به خانواده ها توصيه کرد: از سرويس هاي شناخته شده که پرونده و سوابق کاري آنها در نزد مراکز آموزشي است، براي جابجايي فرزندان خود استفاده کنند.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس سرهنگ “رضا موذن” معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي ناجا با اشاره به بازگشايي مدارس به استفاده دانش آموزان از سرويس در اين ايام اشاره کرد وگفت: غالبا بخش عمده اي از مدارس قبل از آغاز سال تحصيلي اقدام به معرفي ونام نويسي در سرويس هايي که شناخته شده هستند، مي کنند.

وي به خانواده ها توصيه کرد: از سرويس هاي شناخته شده که پرونده و سوابق کاري آنها در نزد مراکز آموزشي است، براي جابجايي فرزندان خود استفاده کنند.

سرهنگ موذن از والدين خواست از پذيرش سرويس هاي متفرقه و سرويس هايي که به واسطه معرفي افراد ناشناس که آنها نيز شناخت کافي از آن ندارند، جدا خودداري کنند.

اين مقام انتظامي با تاکيد براينکه خانواده ها از مراکزي که مجاز به سرويس دهي هستند، براي فرزندان خود استفاده کنند، گفت: مدارس، سرويس هاي شناخته شده و معتبر را به خانواده ها معرفي کنندتا شاهد اتفاقات ناگواري که به واسطه عدم استفاده از سرويس هاي مجاز و رفتارهاي سليقه اي که در اين رابطه رخ مي دهد، نباشيم.

معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي ناجا تصريح کرد: سرويس هاي مدارس مورد تاييد پليس راهور و سازمان شهرداري علاوه بر برچسب داراي کد، شماره و مشخصه هاي ساماندهي شده نيز هستند.

وي ادامه داد: سرويس هايي که فاقد برچسب سرويس مدرسه هستند و مبادرت به جابه‌جايي دانش‌آموزان کنند، منع تردد خواهند شد و پليس راهور با آنها برخورد مي‌کند.

سرهنگ موذن با تاکيد بر صلاحيت رانندگان سرويس هاي مدارس مبني بر عدم اعتياد و سوء سابقه، داشتن سلامت جسماني و رواني و… افزود: پس از ارائه مدارک از سوي راننده هاي سرويس به مدارس و تاييد آن، فرد مزبور به خانواده ها معرفي مي شود؛ معمولا رانندگان سرويس مدارس، سال ها سابقه همکاري بامدارس را داشته، شناخته شده و مورد تاييد هستند.

معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي ناجا در خاتمه تاکيد کرد: رانندگان سرويس هاي مدارس بايد داراي پرونده خدمتي باشند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *