استفاده از سرویس مدارس معتبر و دارای صلاحیت برای دانش آموزان/ رانندگان باید دارای پرونده خدمتی باشند

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به خانواده ها توصیه کرد: از سرویس های شناخته شده که پرونده و سوابق کاری آنها در نزد مراکز آموزشی است، برای جابجایی فرزندان خود استفاده کنند.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سرهنگ “رضا موذن” معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا با اشاره به بازگشایی مدارس به استفاده دانش آموزان از سرویس در این ایام اشاره کرد وگفت: غالبا بخش عمده ای از مدارس قبل از آغاز سال تحصیلی اقدام به معرفی ونام نویسی در سرویس هایی که شناخته شده هستند، می کنند.

وی به خانواده ها توصیه کرد: از سرویس های شناخته شده که پرونده و سوابق کاری آنها در نزد مراکز آموزشی است، برای جابجایی فرزندان خود استفاده کنند.

سرهنگ موذن از والدین خواست از پذیرش سرویس های متفرقه و سرویس هایی که به واسطه معرفی افراد ناشناس که آنها نیز شناخت کافی از آن ندارند، جدا خودداری کنند.

این مقام انتظامی با تاکید براینکه خانواده ها از مراکزی که مجاز به سرویس دهی هستند، برای فرزندان خود استفاده کنند، گفت: مدارس، سرویس های شناخته شده و معتبر را به خانواده ها معرفی کنندتا شاهد اتفاقات ناگواری که به واسطه عدم استفاده از سرویس های مجاز و رفتارهای سلیقه ای که در این رابطه رخ می دهد، نباشیم.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: سرویس های مدارس مورد تایید پلیس راهور و سازمان شهرداری علاوه بر برچسب دارای کد، شماره و مشخصه های ساماندهی شده نیز هستند.

وی ادامه داد: سرویس هایی که فاقد برچسب سرویس مدرسه هستند و مبادرت به جابه‌جایی دانش‌آموزان کنند، منع تردد خواهند شد و پلیس راهور با آنها برخورد می‌کند.

سرهنگ موذن با تاکید بر صلاحیت رانندگان سرویس های مدارس مبنی بر عدم اعتیاد و سوء سابقه، داشتن سلامت جسمانی و روانی و… افزود: پس از ارائه مدارک از سوی راننده های سرویس به مدارس و تایید آن، فرد مزبور به خانواده ها معرفی می شود؛ معمولا رانندگان سرویس مدارس، سال ها سابقه همکاری بامدارس را داشته، شناخته شده و مورد تایید هستند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا در خاتمه تاکید کرد: رانندگان سرویس های مدارس باید دارای پرونده خدمتی باشند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *