لزوم بهره مندي از ظرفيت هاي اجتماعي براي پيشبرد ماموريت هاي ناجا

فرمانده مرزباني، مرزبانان را مدافعان حريم امنيت توصيف و بر لزوم بهره مندي از ظرفيت هاي اجتماعي و فرهنگي در راستاي پيشبرد ماموريت ها تاکيد کرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،سردار “قاسم رضايي” در نشست ساليانه معاونان اجتماعي استان ها و مراکز آموزش مرزباني، با اشاره به نقش موثر معاونت اجتماعي در انعکاس ماموريت هاي نيروي انتظامي، اظهار کرد: مرزبانان در مسير اعتلاي امنيت گام برمي دارند و معاونت اجتماعي براي انعکاس اين تلاش ها ، فعاليت مي کند.

وي در ادامه با تقدير از اقدامات ترويجي و فرهنگي معاونت اجتماعي به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته ناجا، افزود : نبايد اين اقدامات محدود به همين هفته باشد و بايد در همه روزهاي سال فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي دنبال شود.

فرمانده مرزباني کشور با تاکيد بر لزوم توجه معاونان اجتماعي به حوزه مشارکت همگاني، بيان کرد: بايد با ارتباط مستمر با مرزنشينان در تمام طول سال در جهت رفع مشکلات و تبيين قوانين مرزي و جذب همکاري مرزنشينان اقدام شود.

وي با اشاره به معضل قاچاق کالا، افزود: اطلاع رساني مناسب و اقدامات مشارکتي در جهت آشنايي مرزنشينان با قوانين موجود در خصوص مبارزه با اين پديده ، کمک رسان ماموريت هاي محوله مي باشد.

سردار رضايي تاکيد کرد: اقدامات اجتماعي مقطعي، راهگشا نيست، بايد فعاليت هاي اجتماعي و فرهنگي مستمر و در جهت جلب اعتماد عمومي انجام گيرد.

اين مقام عالي انتظامي با بيان اينکه اعتماد عمومي بزرگترين سرمايه ناجا است، تاکيد کرد : معاونان اجتماعي يگان هاي مرزي، بايد با ارتباط مستمر و تعامل با ائمه جمعه، بسيج، هيئت هاي مذهبي ، برنامه هاي مردم ياري و … در راستاي بستر سازي ماموريت هاي نيروي انتظامي و مرزباني اقدام کنند.

وي در پايان گفت : ايران حرم است و مرزبانان مدافعان اين حرم بزرگ هستند و در گرداگرد اين حرم مقدس با ايمان راسخ در برابر همه سختي ها و توطئه هاي دشمنان ايستاده اند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *