کنترل ترافيک در نقاط پرتردد به‌ويژه نزديک مدارس / مشکل امنيتي در مرزها وجود ندارد

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به بازگشايي مدارس و نيز آمادگي پليس، اعلام کرد: کنترل ترافيک به‌ويژه در نقاط پرتردد و نزديکي مدارس در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار «حسين اشتري» در حاشيه يادواره 270 شهيد نيروي انتظامي و شهداي مدافع حرم استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهاي پاياني شهريور ماه، همکارانم در سراسر کشور آمادگي لازم را براي بازگشايي مدارس دارند.

وي با بيان اينکه محورهاي اصلي تردد خودروها نيز مورد توجه ناجا است، از البرز به عنوان يکي از استان هاي پرتردد نام برد و خاطرنشان کرد: بحمدالله در اين ايام، همچون سنوات گذشته پليس آمادگي همکاري با مسافران را دارد.

فرمانده ناجا با بيان اينکه توصيه‌هاي پليس بايد از سوي رانندگان عزيز مورد توجه قرار گيرد، تصريح کرد: رانندگان به هنگام بازگشت از سفر ضمن رعايت قانون با آرامش رانندگي کنند تا سلامت به مقصد برسند.

وي به آمادگي ناجا به هنگام بازگشايي مدارس در مهرماه اشاره کرد و گفت: کنترل ترافيک به ‌ويژه در نقاط پرتردد و نزديکي مدارس در دستور کار ناجا قرار دارد.

اين مقام عالي انتظامي با اشاره به تلاش پليس و لزوم همکاري مردم براي انجام ماموريت‌هاي ناجا، گفت: در ايام عزاداري ماه محرم و اربعين حسيني(ع) همچون سنوات گذشته پليس در کنار عزاداران براي ايجاد نظم و امنيت بيشتر تلاش مي کند؛ توصيه ما به مديران هيئت هاي مذهبي اين است که به هشدارهاي پليس توجه کنند.

سردار اشتري درباره برگزاري هرچه باشکوه‌تر اربعين حسيني (ع) خاطرنشان کرد: سه مرز شلمچه، چزابه و مهران آمادگي پذيرايي از زائران را دارند؛ به زوار عزيز توصيه مي کنيم گذرنامه معتبر همراه خود داشته باشند.

وي با بيان اينکه البرز يکي از استان هاي خوب کشور است به اقدامات مطلوب پليس استان در انجام ماموريت هاي محوله اشاره و تصريح کرد: با اقدامات خوب پليس البرز، تلفات جاده اي و شهري طي چهار ماهه اخير نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش يافته و اميدواريم اين روند ادامه يابد.

فرمانده ناجا به توفيقات خوب در برخورد با جرايم و کشف مواد مخدر اشاره کرد و افزود: همچنين در کشف کالاهاي قاچاق نيز اقدامات خوبي انجام شده که کشفيات آن نسبت به سال گذشته افزايش داشته است؛ اميدواريم با همکاري مردم و مسئولان اين آمارها روز به روز بهتر شود.

سردار اشتري به انسداد مرزها به صورت فيزيکي، فني و الکترونيکي اشاره کرد و گفت: تقريبا در 8750 کيلومتر مرز، نيروهاي مرزباني با اشراف کامل حضور دارند و هيچ مشکلي از لحاظ امنيتي در مرزها نداريم.

سردار اشتري درباره آخرين اخبار کشفيات مواد مخدر در کشور بيان کرد: کشفيات مواد مخدر در چهار ماه ابتداي سال به نسبت مدت مشابه سال قبل بيش از 30 درصد و کالاي قاچاق حدود 40 درصد رشد داشته که اين افزايش آمار نشان مي‌دهد همکارانم با جديت در حال انجام کار هستند؛ اولويت ما برخورد با باندها و شبکه‌هاي قاچاق کالا و ارز است و با ورود مواد مخدر به شدت برخورد مي‌کنيم. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *