بهره برداري يادمان شهيد گمنام در ستاد فرماندهي انتظامي البرز

يادمان شهيد گمنام با حضور فرمانده نيروي انتظامي کشور در ستاد فرماندهي انتظامي استان البرز به بهره برداري رسيد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار کامراني صالح فرمانده انتظامي استان البرز درحاشيه اين آئين گفت : امنيت و آسايش امروز کشور، مديون فداکاري و ايثارگري هاي اين شهدا و جانبازان است که براي دفاع از خاک کشور خود جوانمردانه مبارزه کردند.
وي افزود: ادامه راه شهدا وظيفه همگان است و پليس نيز بر حسب وظيفه ، افتخار ميزباني يک فرشته گلگون کفن را در استان البرز دارد .
سردار کامراني صالح ادامه داد: معرفي و ادامه مسير راه حق به جامعه خصوصا نسل جوان ضروري است و بايد اين فرهنگ در بين نوجوانان و جوانان ترويج داده شود تا سرلوحه کار خود قراردهند.
اين مقام انتظامي افزود: براي گذشت از سختي ها و مشکلات بايد راه شهدا را پيمود چون آن ها با مردانگي و مبارزه حق عليه باطل راه درست را به ما نشان داده اند .
فرمانده انتظامي استان البرز خاطرنشان کرد: اين شهيد گمنام در 20 مرداد سال 94 در ستاد فرماندهي استان البرز به خاک سپرده شده و حدود يک سال است که ساخت و نصب اين يادمان با زيربناي 300 متر و ارتفاع 9 متر به بهره برداري رسيده است.
سردار کامراني صالح افزود: اين نماد بر اساس طرحي از معماري قديم و جديد و با اسکلت فلزي و تلفيقي از سنگ و آجر و با نماد شهيد غواص با اعتباري بالغ بر يک ميليارد و 400 ميليون ريال به بهره برداري رسيد.

گفتني است ، در اين مراسم ، آشپزخانه نيمه صنعتي ستاد فرماندهي انتظامي استان البرز نيز به بهره برداري رسيد .
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *