کنترل ترافیک در نقاط پرتردد به‌ویژه نزدیک مدارس / مشکل امنیتی در مرزها وجود ندارد

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به بازگشایی مدارس و نیز آمادگی پلیس، اعلام کرد: کنترل ترافیک به‌ویژه در نقاط پرتردد و نزدیکی مدارس در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار «حسین اشتری» در حاشیه یادواره ۲۷۰ شهید نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای پایانی شهریور ماه، همکارانم در سراسر کشور آمادگی لازم را برای بازگشایی مدارس دارند.

وی با بیان اینکه محورهای اصلی تردد خودروها نیز مورد توجه ناجا است، از البرز به عنوان یکی از استان های پرتردد نام برد و خاطرنشان کرد: بحمدالله در این ایام، همچون سنوات گذشته پلیس آمادگی همکاری با مسافران را دارد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه توصیه‌های پلیس باید از سوی رانندگان عزیز مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: رانندگان به هنگام بازگشت از سفر ضمن رعایت قانون با آرامش رانندگی کنند تا سلامت به مقصد برسند.

وی به آمادگی ناجا به هنگام بازگشایی مدارس در مهرماه اشاره کرد و گفت: کنترل ترافیک به ‌ویژه در نقاط پرتردد و نزدیکی مدارس در دستور کار ناجا قرار دارد.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به تلاش پلیس و لزوم همکاری مردم برای انجام ماموریت‌های ناجا، گفت: در ایام عزاداری ماه محرم و اربعین حسینی(ع) همچون سنوات گذشته پلیس در کنار عزاداران برای ایجاد نظم و امنیت بیشتر تلاش می کند؛ توصیه ما به مدیران هیئت های مذهبی این است که به هشدارهای پلیس توجه کنند.

سردار اشتری درباره برگزاری هرچه باشکوه‌تر اربعین حسینی (ع) خاطرنشان کرد: سه مرز شلمچه، چزابه و مهران آمادگی پذیرایی از زائران را دارند؛ به زوار عزیز توصیه می کنیم گذرنامه معتبر همراه خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه البرز یکی از استان های خوب کشور است به اقدامات مطلوب پلیس استان در انجام ماموریت های محوله اشاره و تصریح کرد: با اقدامات خوب پلیس البرز، تلفات جاده ای و شهری طی چهار ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته و امیدواریم این روند ادامه یابد.

فرمانده ناجا به توفیقات خوب در برخورد با جرایم و کشف مواد مخدر اشاره کرد و افزود: همچنین در کشف کالاهای قاچاق نیز اقدامات خوبی انجام شده که کشفیات آن نسبت به سال گذشته افزایش داشته است؛ امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان این آمارها روز به روز بهتر شود.

سردار اشتری به انسداد مرزها به صورت فیزیکی، فنی و الکترونیکی اشاره کرد و گفت: تقریبا در ۸۷۵۰ کیلومتر مرز، نیروهای مرزبانی با اشراف کامل حضور دارند و هیچ مشکلی از لحاظ امنیتی در مرزها نداریم.

سردار اشتری درباره آخرین اخبار کشفیات مواد مخدر در کشور بیان کرد: کشفیات مواد مخدر در چهار ماه ابتدای سال به نسبت مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۰ درصد و کالای قاچاق حدود ۴۰ درصد رشد داشته که این افزایش آمار نشان می‌دهد همکارانم با جدیت در حال انجام کار هستند؛ اولویت ما برخورد با باندها و شبکه‌های قاچاق کالا و ارز است و با ورود مواد مخدر به شدت برخورد می‌کنیم. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *