کشف بيش از 57 ميليارد ريال کالاهاي قاچاق در 48 ساعت

فرمانده انتظامي استان از کشف انواع کالاي قاچاق به ارزش 57 ميليارد و 950 ميليون ريال، طي چهار عمليات موفق پليسي طي 48 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “عزيزالله ملکي” گفت: ماموران انتظامي شهرستان ” بندرلنگه ” حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون کشنده کانتينردار مشکوک شده و در بازرسي تخصصي از کاميون پنج تن و 460 کيلوگرم قطعات هواساز قاچاق فاقد مدارک گمرکي به ارزش 45 ميليارد ريال کشف و يک متهم را در اين زمينه دستگير کردند.

وي افزود: همچنين مأموران انتظامي شهرستان خمير با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي از دپو کالاي قاچاق در روستاي “کسه” از توابع کهورستان مطلع و با هماهنگي مقام قضائي در بازرسي از محل 21 هزار و 541 ثوب انواع البسه و 23 هزار و 762 عدد انواع مواد نيروزا به ارزش 6 ميليارد و 500 ميليون ريال کشف کردند.

اين مقام انتظامي اذعان داشت: طي عملياتي ديگر مأموران انتظامي شهرستان ” بستک ” با اجراي طرح پايش محور هاي مواصلاتي دو دستگاه کانتينر حاوي کالاي قاچاق را متوقف و در بازرسي از آن سه ميليون و 82 هزار عدد انواع اسباب بازي،چهار هزار و 80 عدد انواع بلندگوي خودرو و 498 عدد مانيتور قاچاق به ارزش چهار ميليارد و 100 ميليون ريال کشف و دو متهم را در اين زمينه دستگير کردند.

سردار ملکي با اشاره به عمليات موفق ديگري توسط مأموران انتظامي شهرستان بندرعباس،تصريح کرد: ماموران ايست بازرسي شهيد ميرزايي”بندرعباس” با توقيف يک دستگاه سواري سمند،  250 هزار نخ سيگار خارجي و 387 دستگاه گوشي تلفن همراه قاچاق به ارزش دو ميليارد و 350 ميليون ريال کشف و يک متهم را در اين زمينه دستگير کردند.

فرمانده انتظامي هرمزگان خطر قاچاق را براي استان و کشور خطر امنيتي و اقتصادي بزرگي دانست و تصريح کرد: تمام انسان هاي مؤمن و با انصاف بايد با اين پديده زشت و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن است مقابله کنند و عموم شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوريت هاي پليس 110 تماس بگيرند تا در اسرع وقت نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *