ساماندهي معتادان متجاهر بايد به لحاظ كمي و كيفي توسعه يابد

استاندار اردبيل با تأكيد بر اينكه اقدامات حوزه ساماندهي معتادان متجاهر بايد به لحاظ كمي و كيفي توسعه يابد، گفت: در اين رابطه سازمان ها همكاري و مشاركت شايسته اي با پليس مبارزه با مواد مخدر داشته باشند.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، دكتر “مجيد خدابخش” در نشست شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان اردبيل با قدرداني از عملكرد مطلوب و شايسته مجموعه فرماندهي انتظامي استان به ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر كه با همت مضاعف عرصه را بر فعاليت قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ تنگ كرده اند، اظهار داشت: كشف بيش از يك تن مواد مخدر در سال 95 جلوه اي از همت، ايثار، پشتكار و تلاش جهادي پليس اردبيل در مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ است.
وي همچنين از مجريان طرح جمع آوري معتادان متجاهر و معرفي آنان به كمپ ترك اعتياد قدرداني كرد و بيان داشت: اقدامات حوزه ساماندهي معتادان متجاهر بايد به لحاظ كمي و كيفي و با هدف سالم سازي فضاي جامعه توسعه يابد تا گام مهمي در افزايش شور و نشاط اجتماعي و كاهش جرايم به ويژه سرقت برداشته شود.
استاندار اردبيل با تأكيد بر اينكه ادارات و سازمان ها بايد همكاري و مشاركت شايسته اي با پليس مبارزه با مواد مخدر در اجراي طرح جمع آوري معتادان متجاهر داشته باشند، گفت: شايسته است ظرفيت پذيرش، امكانات موجود و مهلت يك ماهه تعيين شده براي مداوا و ترك اعتياد معتادان مدنظر ويژه قرار گرفته و عملياتي شده و در صورت نياز با اظهار نظر كارشناسي شده مهلت درمان افزايش يابد. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *