کشف ۱۸۰ کیلوگرم مواد افیونی در مشهد

پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی دو عملیات جداگانه ۱۸۰ کیلو مواد افیونی کشف کرد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “بهمن امیری مقدم” فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با کسب خبری مبنی بر ورود محموله سنگین مواد افیونی به حوزه استحفاظی با یک دستگاه پژو ۴۰۵ ،دو تیم از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان وارد عمل شدند.
وی افزود: افسران زبده تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با یک سری تحقیقات گسترده میدانی سرانجام روز گذشته خودرو حامل مواد افیونی را در عوارضی شهر مشهد رد زنی کرده و به راننده خودرو نیز دستور ایست دادند که راننده آن با سرعت زیاد متواری شد.
سردار امیری مقدم تصریح کرد: پس از دقایقی تعقیب و گریز خودرو ۴۰۵ با به کارگیری قانون سلاح، متوقف و در بازرسی از آن ۱۰۳کیلوگرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در عملیاتی دیگر نیز شب گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک دستگاه خودرو کامیون که در پوشش بار هندوانه مواد افیونی جابجا می کرد را در ورودی شهر مشهد شناسایی و متوقف کردند.
وی عنوان کرد: در این عملیات نیز ماموران ضمن دستگیری راننده خودرو، در بازرسی از آن ۷۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.
سردار امیری مقدم با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پیگیری عملیاتی این دو پرونده تشکر کرد.//

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *