2 کشته و 6 مجروح در تصادف زنجیره ای در قزوین

رئيس پليس راه استان قزوين از وقوع يك فقره تصادف زنجیره ای در کیلومتر 46 لاین جنوبی آزاد راه قزوین – کرج و فوت دو تن و مجروح شدن 6 نفر خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “نصراله بیگلری” در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبني بر يک مورد تصادف زنجیره ای در کیلومتر 46 لاین جنوبی آزاد راه قزوین – کرج ، بلافاصله عوامل انتظامي و پلیس راه جهت بررسي موضوع به محل مراجعه کردند.
رئيس پليس راه استان قزوين اظهار کرد: در بررسي انجام شده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه کشنده “ولوو” با هفت دستگاه خودرو تصادف کرده که در اثر اين برخورد متاسفانه دو نفر بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت و شش نفر نیز مصدوم و به بيمارستان منتقل شدند.
وي افزود:برابر اعلام کارشناس پليس راه، علت اين حادثه تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده از جانب راننده کشنده ولوو نسبت به هفت وسیله نقلیه دیگر بوده است.
سرهنگ بیگلری در پايان تصریح کرد: با توجه به پیش بینی بارش باران تا پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان و لغزنده شدن محورها ، از رانندگان تقاضا می شود با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی حرکت کنند.//

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *