کاله مازندران ۱۰۰ تایی شد

کاله مازندران ۱۰۰ تایی شد

سادس/مازندران تیم کاله مازندران در مصاف تیم‌های بالای جدولی لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور برابر میهمان مدعی خود، طبیعت تهران ۱۰۰ تایی شد و طعم شکست را چشید.

دیدار دو تیم کاله مازندران و طبیعت تهران در بازی‌های باقی مانده از هفته سیزدهم این رقابت‌ها عصریکشنبه ۱۷ دی ماه درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار شد و طی آن تیم طبیعت با نتیجه ۱۰۰ بر ۷۷ میزبان خود کاله مازندران را شکست داد و جای این تیم را در رده چهارم جدول گرفت.

دراین دیدار که “ابوالفضل جلالی” بازیکن ملی پوش تیم استقلال تهران در کنار هواداران پرشور تیم کاله وعلاقمندان به بسکتبال درسالن آمل حضور داشتند، بازی قابل قبولی از هر دو تیم دیدند.

تیم طبیعت تهران که با بهره‌مندی از بازیکنان ملی پوش و” جردن استیونز” ستاره آمریکایی خود به مصاف میزبان کاله مازندران آمده بود، در هر چهار دست این مسابقه برتر از حریف آملی خود ظاهر شده بود.

کاله مازندران ۱۰۰ تایی شد

هرچند کاله‌ای در دست سوم وشروع دست چهارم با کم کردن فاصله امتیازی، در یک قدمی تساوی در این مسابقه بودند، اما بازیکنان تیم طبیعت با تجربه‌تر عمل کردند و مقابل نائب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور نمایش سزاوارکننده را اجرا کردند و در پایان با اختلاف ۲۳ امتیاز پیروز از زمین خارج شدند.

دراین مسابقه “جردن استیونز” گارد راس آمریکایی تیم طبیعت تهران با ۳۴ امتیاز، ۳ ریباند، ۸ پاس گل و کارایی ۳۷ بهترین بازیکن میدان شد.

این پنجمین شکست شاگردان “علی آرزومندی” در تیم کاله مازندران در مسابقات امسال لیگ برتربسکتبال باشگاه‌های کشور بود که درآمل ثبت شد.

البته تیم طبیعت تهران نیز همانند تیم کاله در این فصل در پنج مسابقه متحمل شکست شده بود.

کاله مازندران ۱۰۰ تایی شد

تا پایان هفته سیزدهم این رقابت‌ها هر دو تیم طبیعت و کاله با هشت پیروزی و پنج شکست با ۲۱ امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند.

درهفته چهاردهم این رقابت‌ها تیم کاله مازندران روزیکشنبه ۲۴ دی در بازی بیرون از خانه در شیراز به مصاف تیم لیموندیس فارس خواهد رفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *