نباید اختلاف طبیعت با کاله زیاد می‌شد

نباید اختلاف طبیعت با کاله زیاد می‌شد

سادس/مازندران سرمربی تیم بسکتبال طبیعت گفت: فکر نمی‌کردم اختلاف امتیازی ما در بازی با کاله زیاد شود، اما بازی سختی بود که خوشحالم تیم طبیعت پیروز شد.

“البرز آبکناری” یکشنبه شب ۱۷ دی ماه پس از پیروزی تیمش طبیعت برابر میزبانش کاله مازندران در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، افزود: بازی خیلی سختی بود و پیش‌بینی این بازی را به این شکل داشتیم.

وی با بیان اینکه تیم ما بازی را خوب شروع کرده بود و توانستیم تمرکز خودمان را در طول مسابقه حفظ کنیم، تصریح کرد: بازیکنان تیم ما هم در دفاع وهم در حمله عملکرد خیلی خوبی برابر کاله داشتند و خوشبختانه بیشتر شوت‌های ما تبدیل به گل شده بود.

سرمربی تیم طبیعت تهران همچنین به قابلیت‌های تیم کاله مازندران در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و ادامه داد: این تیم در سال‌های اخیر در بسکتبال کشور سرمایه گذاری‌های زیادی کرده و در فصل گذشته این مسابقات نائب قهرمان شده بود و امسال هم جزو مدعیان لیگ محسوب می‌شود.

آبکناری اضافه کرد: آن چیزی که در بازی با کاله باعث شد تا تیم طبیعت برنده از زمین بیرون بیاید، حفظ تمرکز بازیکنان تیم ما بوده و موقعیت‌ شناسی در پرتاپ توپ‌ها به سمت سبد بوده که با امتیاز همراه بوده است.

وی ادامه داد، هرچند معتقدم دراین مسابقه، اختلاف بیش از ۲۳ امتیازی بین طبیعت تهران وکاله منطقی نبود واختلاف دو تیم کمتر از ۱۰ امتیاز هست.

سرمربی تیم طبیعت تهران به شرایط تیمش در ادامه مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تیم ما پس از کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در سوپرلیگ را کسب کرده، بدون شک نیاز به هماهنگی بیشتر برای اثبات شایستگی‌های خود دارد و هنوز با آن شرایطی که ما انتظار داریم نرسیده، اما بازی به بازی بهتر می‌شویم و این موضوع نیاز به زمان و صبوری دارد.

آبکناری یادآور شد: با حمایت مدیران مجموعه، تیم خوب و یکدستی را روانه این رقابت‌ها کرده‌ایم، برای آنکه خلاء‌های موجود را به خوبی پر کنیم از بازیکنان خارجی با کیفیت بهره برده‌ایم و در کل می‌توانم بگویم طبیعت در این فصل یک تیم کامل است.

تیم طبیعت تهران در یکی از دیدارهای باقی مانده هفته سیزدهم این رقابت‌ها یکشنبه شب در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل برابر میزبان خود کاله مازندران با نتیجه ۱۰۰ بر ۷۷ صاحب پیروزی شد.

طبیعت با این پیروزی به همراه تیم کاله مازندران ۲۱ امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت.

کاله هم با همین تعداد امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *