دبیر خطاب به سردار سلامی: طوری با ما برخورد شد که انگار شکست خورده‌ایم/ زیاده خواه هستم

دبیر خطاب به سردار سلامی: طوری با ما برخورد شد که انگار شکست خورده‌ایم/ زیاده خواه هستم

رییس فدراسیون کشتی با بیان اینکه تیم های نهم و یازدهم جهان را تحویل گرفتیم، گفت: با وجود نایب قهرمانی تیم های آزاد و فرنگی در قهرمانی جهان طوری با ما برخورد شد که انگار شکست خورده ایم. 

به گزارش سادس، علیرضا دبیر در مراسم تقدیر از ملی پوشان کشتی، گفت: از سردار سلامی بزرگوار سردار معروفی آقای کیومرث هاشمی و پیشکسوتان کشتی و بزرگان خودم که محبت کردید تشریف آوردید تشکر می‌کنم. تک تک این بزرگان برای ما زحمت کشیدند که ما الان هستیم. جنایت وحشیانه صهیونیست ها را هم محکوم می‌کنیم و از این اتفاقات خیلی ناراحتیم. 

وی با اشاره به قهرمانی‌های تیم های ملی کشتی در رده‌های مختلف سنی گفت: ما در بزرگسالان در هر دو تیم نایب قهرمان جهان شدیم و ایران تنها کشوری بود که در هر دو رشته دوم شد اما با ما طوری برخورد کردند که انگار شکست خوردیم. تیم نهم و یازددهم را تحویل گرفتیم. امسال در همه رده ها قهرمان شدیم. من از این برخوردها می خندیدم. البته من می‌گفتم خدا را شکر که توقعات بالا رفته است. روزی نهم و یازدهم جهان می شدیم می‌گفتند جوانگرایی می کنیم. خود من به شخصه می‌گویم باید هر دو تیم ما قهرمان جهان می‌شدند. در بازی های آسیایی هم به جای ۵ طلا باید ۸ طلا می گرفتیم. من زیاده خواه هستم و به سرمربیان تیم های ملی فشار می آورم.

دبیر ادامه داد: آقای کیومرث هاشمی از روزی که آمده برای کشتی سنگ تمام گذاشته اما خود ما هم سعی می‌کنیم به لحاظ شغلی و تجلیل به کشتی گیرانمان رسیدگی کنیم. بچه های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ما که مدال آوردند امروز مورد تجلیل قرار می گیرند و جا دارد از همراه اول که حامی کشتی ایران است قدردانی کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *