رضایت بسکتبالیست آمریکایی از زندگی در شیراز

رضایت بسکتبالیست آمریکایی از زندگی در شیراز

سادس/فارس بسکتبالیست آمریکایی و موثرترین مهره نماینده شیراز در لیگ برتر، دلبستگی خاصی به این شهر پیدا کرده است.

حضور بازیکن آمریکایی در تیم لیگ برتری بسکتبال شیراز، ظاهرا رضایتمندی دوطرفه‌ای را ایجاد کرده است. او بیشترین امتیازات را برای تیم این شهر به دست می‌آورد و در ازای آن، از هوا و غذایی لذت می‌برد که ممکن است در زادگاه خودش نمونه آن را پیدا کند.

بعد از چندسال، دوباره نام شیراز وارد چرخه بسکتبال کشور شده و علاقه‌مندان این رشته پرطرفدار دوباره می‌توانند از نزدیک شاهد نمایش بهترین بازیکنان شاغل در ایران باشند.

باشگاه لیموندیس شروع بدی هم در رقابت‌های این فصل نداشته و در قیاس با خاطرات آخرین تیمی که با نام شیراز در لیگ حرفه‌ای کشور حضور داشت، می‌توان از نحوه بازی و نتایج این تیم، حتی هنگام شکست، رضایت نسبی داشت.

لیموندیس برای برخورداری از توان رقابت با تیم‌های لیگ برتری، دو بازیکن خارجی را هم به خدمت گرفته است. یک بازیکن بلند قامت صربستانی که تاکنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند و یک بازیکن آمریکایی که در تمامی بازی‌ها، موثرترین و امتیازآورترین بازیکن تیم شیراز بوده است.

جیلن بردلی در خصوص عملکرد تیمش در بازی با مهرام به خبرنگار سادس گفت: می‌توانستیم بازی را ببریم. نیمه اول هم به سود ما تمام شد اما حریفمان تیم خیلی خوبی بود و در کوارتر چهارم همه چیز را تغییر داد. باید مثبت فکر کنیم، رو به جلو برویم و پیشرفت کنیم.

بردلی درباره چگونگی و علت حضورش در بسکتبال ایران گفت: من در اروپا و در لیگ حرفه‌ای آلمان بازی می‌کردم. آنجا با بازیکن ایرانی به نام “مایک رستمپور” آشنا شدم که در گفت‌وگو با او و همچنین بازیکنان آمریکایی که در لیگ ایران بازی کرده بودند، مثل پری پتی، تصمیم گرفتم بازی در یک جای جدید مثل ایران را تجربه کنم.

او در پاسخ به اینکه در کدامیک از ۴ بازی اخیر، از عملکرد خودش رضایت بیشتری داشته، اظهار کرد: من به این چیزها فکر نمی‌کنم. ما باید تلاش کنیم که بازی‌ها را ببریم. تلاش خودم را می‌کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم اما چیزی که مهم است، موفقیت کل تیم است.

رضایت بسکتبالیست آمریکایی از زندگی در شیراز

بازیکن آمریکایی بسکتبال شیراز، درباره شهر شیراز هم نظر مثبتی دارد. او گفت: از شیراز خیلی خوشم آمده و انرژی مثبت زیادی از حضور در اینجا می‌گیرم. شیراز هوای فوق العاده و غذاهای فوق العاده‌ای دارد. رفتار دوستانه مردم را هم می‌بینم و لذت می‌برم.

به گزارش سادس، جیلن بردلی که حالا ۳۰ ساله است، در هر ۴ بازی ابتدایی لیگ، امتیازآورترین بازیکن لیموندیس بوده است. او در بازی با شهرداری گرگان ۲۱ امتیاز، در برابر مس کرمان ۲۵ امتیاز، مقابل کاله مازندران ۲۸ امتیاز و برابر مهرام تهران نیز ۲۷ امتیاز به دست آورد.

باید منتظر ماند و دید او در بازی پنجم لیموندیس که عصر دوشنبه، ۲۹ آبان در آبادان و مقابل صدرنشین رقابت‌ها یعنی پالایش آبادان برگزار خواهد شد، چه عملکردی از خود به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *