رحمتی: ناراحتم چون مستحق برد بودیم

رحمتی: ناراحتم چون مستحق برد بودیم

سرمربی آلومینیوم اراک بعد از متوقف کردن سپاهان با تساوی یک بر یک از عملکرد شاگردانش در بازی با سپاهان اظهار رضایت کرد و تیمش را شایسته پیروزی دانست.

به گزارش سادس، آلومینیوم اراک با تساوی یک بر یک سپاهان را متوقف کرد. مهدی رحمتی در نشست خبری این بازی گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که با همه وجود از ما حمایت کردند و واقعا باعث دلگرمی ما بودند.

ناراحتم چون باید مستحق برد بودیم

وی ادامه داد: از سپاهان شناخت کافی داشتیم و ناراحتم به خاطر از دست دادن این دو امتیاز، چون مستحق برد بودیم و باید برنده می‌شدیم. دروازه‌بان حریف بهترین بازیکن زمین بود و به بهترین خط حمله لیگ موقعیت گلزنی ندادیم و چند موقعیت خوب را هم از دست دادیم و بازیکنان ما تمام تمرکز خود را داشتند و بازی خوبی انجام دادند.

گل سپاهان کاملا اتفاقی بود

رحمتی در خصوص سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه سرمربی سپاهان اعلام کرد آلومینیوم یک موقعیت گل داشت، گفت: در مورد نظر  ایشان دوست ندارم صحبت کنم ولی پیام نیازمند چندین موقعیت خوب را گرفت. در مجموع خوب بازی کردیم و منطقی بودیم. موقعیت‌های گل ما طبق برنامه بود و از روی شانش و اتفاق نبود. گلی که از سپاهان خوردیم کاملا اتفاقی بود و شاید قبل از گل روی شریفات باید خطا اعلام می شد.

ادامه دارد…

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *