درگيري هاي شبانه پليس با قاچاقچيان مسلح/کشف دو تن و 575 کيلو موادمخدر

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از کشف دو تن و 575 کيلو انواع مواد مخدر،دو قبضه سلاح کلاش و توقيف سه دستگاه خودرو تويوتا در سه مرحله عمليات مسلحانه با قاچاقچيان و اشرار بين المللي، خبر داد.

سردار”حسين رحيمي” لحظاتي قبل در گفت و گو با پايگاه خبري پليس در بيان جزئيات دقيق اين خبر گفت: با توجه به اينکه يکي از اصلي ترين ماموريت هاي پليس، مبارزه و انهدام باند هاي بزرگ و بين المللي مواد مخدر است، ماموران انتظامي شهرستان سيب و سوران با انجام اقدامات اطلاعاتي و بهره گيري از منابع و مخبرين محلي، از قصد يک باند بزرگ براي جابه جايي مواد مخدر مطلع شدند.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان افزود:مأموران انتظامي پس از چند روز اقدامات تخصصي و شبانه روزي، روز پنج شنبه موفق شدند يک دستگاه خودرو تويوتا متعلق به يک باند بزرگ و بين المللي را در محورهاي فرعي شهرستان ” سيب و سوران” شناسايي کنند و آن را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دهند.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: در اين عمليات، قاچاقچيان مسلح به محض مشاهده مأموران پليس، به کوهستان هاي اطراف متواري شده که عمليات تعقيب و گريز توسط ماموران ادامه پيدا کرد و قاچاقچيان مسلح با ماموران درگير شده و پس از سه ساعت درگيري مسلحانه، سوداگران مرگ که توان مقابله با پليس را نداشتند، با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر و استفاده از کوهستاني بودن منطقه، از محل متواري شدند.

سردار رحيمي در ادامه بيان داشت: مأموران در بازرسي از خودروي به جا مانده از کوهستان هاي اطراف شهرستان سيب و سوران، يک تن و 160 کيلو ترياک،60 کيلو هروئين،100 کيلو حشيش و دوقبضه سلاح کلاش و مقادير زيادي مهمات را کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در ادامه اضافه کرد: در عمليات مشترکي، شب گذشته در منطقه کوهستاني “گشت”سراوان ،ماموران انتظامي با همکاري نيروي هاي مرزباني خودرو تويوتا حامل مواد مخدر را شناسايي کرده و پس از درگيري مسلحانه، سوداگران مرگ با رها کردن خودروي حامل مواد مخدر متواري شده و ماموران در بازرسي از اين خودرو موفق به کشف يک تن و 87 کيلو ترياک و 78 کيلو شيره ترياک شدند.

اين مقام ارشد انتظامي به يک عمليات ديگر پليس در راستاي مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و بيان داشت:در اين عمليات، مأموران انتظامي شهرستان مهرستان با شناسايي يک دستگاه خودرو تويوتا متعلق به قاچاقچيان، آن را توقيف و 130 کيلو ترياک را در بازرسي از اين خودرو کشف کردند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *