درگیری های شبانه پلیس با قاچاقچیان مسلح/کشف دو تن و ۵۷۵ کیلو موادمخدر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف دو تن و ۵۷۵ کیلو انواع مواد مخدر،دو قبضه سلاح کلاش و توقیف سه دستگاه خودرو تویوتا در سه مرحله عملیات مسلحانه با قاچاقچیان و اشرار بین المللی، خبر داد.

سردار”حسین رحیمی” لحظاتی قبل در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: با توجه به اینکه یکی از اصلی ترین ماموریت های پلیس، مبارزه و انهدام باند های بزرگ و بین المللی مواد مخدر است، ماموران انتظامی شهرستان سیب و سوران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از منابع و مخبرین محلی، از قصد یک باند بزرگ برای جابه جایی مواد مخدر مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود:مأموران انتظامی پس از چند روز اقدامات تخصصی و شبانه روزی، روز پنج شنبه موفق شدند یک دستگاه خودرو تویوتا متعلق به یک باند بزرگ و بین المللی را در محورهای فرعی شهرستان ” سیب و سوران” شناسایی کنند و آن را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این عملیات، قاچاقچیان مسلح به محض مشاهده مأموران پلیس، به کوهستان های اطراف متواری شده که عملیات تعقیب و گریز توسط ماموران ادامه پیدا کرد و قاچاقچیان مسلح با ماموران درگیر شده و پس از سه ساعت درگیری مسلحانه، سوداگران مرگ که توان مقابله با پلیس را نداشتند، با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر و استفاده از کوهستانی بودن منطقه، از محل متواری شدند.

سردار رحیمی در ادامه بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودروی به جا مانده از کوهستان های اطراف شهرستان سیب و سوران، یک تن و ۱۶۰ کیلو تریاک،۶۰ کیلو هروئین،۱۰۰ کیلو حشیش و دوقبضه سلاح کلاش و مقادیر زیادی مهمات را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه اضافه کرد: در عملیات مشترکی، شب گذشته در منطقه کوهستانی “گشت”سراوان ،ماموران انتظامی با همکاری نیروی های مرزبانی خودرو تویوتا حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و پس از درگیری مسلحانه، سوداگران مرگ با رها کردن خودروی حامل مواد مخدر متواری شده و ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف یک تن و ۸۷ کیلو تریاک و ۷۸ کیلو شیره تریاک شدند.

این مقام ارشد انتظامی به یک عملیات دیگر پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و بیان داشت:در این عملیات، مأموران انتظامی شهرستان مهرستان با شناسایی یک دستگاه خودرو تویوتا متعلق به قاچاقچیان، آن را توقیف و ۱۳۰ کیلو تریاک را در بازرسی از این خودرو کشف کردند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *