نقش ناجا در جامعه مصداق امر به معروف و نهي از منکر است/امر به معروف و نهي از منکر وظيفه اصلي ناجا

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا با بيان اينکه نقش ناجا در جامعه مصداق امر به معروف و نهي از منکر است، گفت: اگر اين فريضه الهي به درستي در جامعه احيا شود پشتوانه اي محکم براي نيروي انتظامي محسوب مي شود.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، حجت الاسلام و المسلمين “ابوتراب بهرامي” در جمع کارکنان انتظامي خراسان شمالي با قدرداني از تلاش فرماندهي و کارکنان انتظامي استان در برقراري امنيت مطلوب در منطقه، بر حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوري اسلامي تأکيد کرد و افزود: ما بايد قدردان نعمت اسلام، توحيد، رسالت انبياء، ولايت، استقلال و آزادي که خداوند به ما عطا کرده، باشيم.

وي در ادامه خدمت به مردم را بهترين نعمت خدا دانست و بيان داشت: خداوند اجر زيادي به کساني که به خلقش خدمت مي کنند، مي دهد.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا با بيان اينکه توفيق خدمت در نيروي انتظامي نصيب هرکس نمي شود، تصريح کرد: کار در نيروي انتظامي بهترين خدمت در راه خداست چرا که اين خدمت در زندگي فردي و اجتماعي مردم بسيار تأثيرگذار است.

حجت الاسلام والمسلمين بهرامي همچنين به اراده مردم بر حفظ کشور در دفاع مقدس در برابر استکبار شرق و غرب اشاره کرد و گفت: اتحاد و انسجام مردم در هشت سال دفاع مقدس، اهرم مقابله با تهاجم دشمن بود.

وي با بيان اينکه دفاع مقدس مظهر تحقق وعده ها و سنت هاي الهي است، خاطرنشان کرد: با ياري خداوند در دفاع مقدس ابهت ابرقدرت ها شکسته شد و در قرآن آمده کساني که براي خدا و دفاع از حق قيام مي کنند، خداوند آنان را ياري مي کند.

وي همچنين داشتن اراده و اعتماد به نفس را رمز پيروزي در برابر استکبار دانست و افزود: اگر ملتي مقتدر، توانمند و با اتکا به نيروي خود در برابر استکبار بايستد آن ملت شکست ناپذير است و به اهداف خود مي رسد.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا با بيان اينکه مقام معظم رهبري اقتدار حقيقي و جهاد کبير را تنها راه بقا و پيشرفت نظام جمهوري اسلامي و تحقق اهداف انقلاب اسلامي مي دانند، گفت: نظام اسلامي با انسجام و وحدت مردم مي تواند در برابر استکبار مقابله کند.

حجت الاسلام والمسلمين بهرامي در ادامه با اشاره به اينکه اقتدار و جهاد کبيره، راه مقابله با نفوذ دشمنان است، خاطرنشان کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب هدف دشمن از نفوذ، تهي کردن نظام از عناصر قدرت است.

وي با بيان اينکه مقام معظم رهبري علاوه بر داشتن قدرت دفاعي، بر قدرت تهاجمي براي پيشگيري از تهاجم دشمنان تأکيد دارند، بيان داشت: معظم له داشتن اقتدار نظامي، قضائي، علمي، سياسي، ملي و معنوي را اضلاع اقتدار مي دانند.

وي همچنين به عناصر اقتدار از منظر مقام معظم رهبري اشاره کرد و افزود: تهيه سلاح پيشگيرانه، تهاجمي و تدافعي، ايستادگي، ياد خدا، مقاومت، ايمان حقيقي، نداشتن احساس ضعف، وحدت و انسجام ملي، اعتماد متقابل بين مردم و مسئولان، جهادي عمل کردن، داشتن روحيه انقلابي و امر به معروف و نهي از منکر از جمله اين عناصر است.

رئيس عقيدتي سياسي ناجا با بيان اينکه نقش ناجا در جامعه مصداق امربه معروف و نهي از منکر است، گفت: اگر اين فريضه الهي به درستي در جامعه احيا شود پشتوانه اي محکم براي نيروي انتظامي محسوب مي شود.

وي امر به معروف و نهي از منکر را يک ضمانت اجرايي براي زنده نگهداشتن اسلام دانست و تصريح کرد: از نظر مقام معظم رهبري اقامه نماز اول وقت، دادن زکات و احياي فريضه امربه معروف و نهي از منکر چهار شاخص هندسه اسلامي است.

حجت الاسلام والمسلمين بهرامي در پايان سخنانش بر داشتن حفظ اقتدار نيروي انتظامي تأکيد و خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهي از منکر از عناصر اصلي اقتدار و وظيفه اصلي نيروي انتظامي است./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *