کشف 214 کيلو گرم مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامي استان از کشف 214 کيلو گرم مواد مخدر در دو عمليات و دستگيري چهار قاچاقچي در همدان خبرداد.

به گزارش  سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “حاجي محمد مهديان نسب” ، گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند در پي رصد اطلاعاتي دقيق موفق به شناسايي يک باند خانوادگي در امر تهيه و توزيع مواد مخدر شدند.

وي با بيان اينکه ماموران در عملياتي هماهنگ يک دستگاه خودرو سواري متعلق به اعضاي اين باند را در يکي از محورهاي مواصلاتي متوقف کردند ،افزود: در بازرسي دقيق از اين خودرو 140 کيلوگرم ترياک کشف و سه نفر در اين رابطه دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.

سردار مهديان نسب ادامه داد: در عملياتي ديگر، پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاري ماموران انتظامي استان کرمانشاه در پي رصد اطلاعاتي دقيق از فعاليت يک شبکه توزيع و قاچاق مواد مخدر ، از انتقال يک محموله حشيش از استان هاي جنوبي به استان هاي غرب کشور مطلع شدند .

وي با بيان اينکه ماموران در اين عمليات يک دستگاه خودرو سنگين را متوقف کرده و در بازرسي از آن موفق به کشف 74 کيلو گرم حشيش شدند ، بيان داشت: در اين رابطه خودروي مذکور توقيف و يک متهم نيز در اين راستا دستگير شد .

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه بيان داشت: توان اطلاعاتي و عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر موجب شده تا با به کارگيري ظرفيت هاي برون استاني و درون استاني به عنوان يک راهبرد هدفمند ضربات سنگيني به قاچاقچيان مواد مخدر وارد شود./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *