افتخار خانواده شهدا برای نیروی انتظامی اقتدار است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در دیدار با مادر شهید”حشمت الله ربانی” ، گفت: افتخار خانواده شهدا برای نیروی انتظامی اقتدار است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین “ابوتراب بهرامی” شب گذشته با حضور در خراسان شمالی به همراه سردار”مظاهری” فرمانده انتظامی استان و جمعی از معاونان و مسئولان انتظامی با مادر و فرزند شهید نیروی انتظامی “حشمت الله ربانی” در روستای “ینگه قلعه” شهرستان بجنورد دیدار کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: ما به وجود خانواده شهدا افتخار می کنیم و حسرت می خوریم که مادران شهدا مدال افتخار دارند.

وی با بیان اینکه افتخار خانواده شهدا برای نیروی انتظامی اقتدار است، تصریح کرد: اگر امروز از عزت، شکوه و آزادی برخورداریم به برکت خون شهدا و ایثارگری آنها است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که می فرمایند «اگر می خواهید دشمن به شما طمع نکند باید اقتدار و توانمند باشید.»، خاطرنشان کرد: توانمندی کارکنان در همین روحیه ، فداکاری و ایثارگری ها است.

حجت الاسلام بهرامی تاکید کرد: اگر امروز از اسلام و قرآن چیزی مانده و کشورمان با عزت، اقتدار و با ایمان سرپا بوده و در برابر همه دشمنان ایستاده و قدرتمندانه از خود دفاع می کند به برکت همین ایمان، فداکاری ها و روحیه مادران شهدا است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان با بیان اینکه ما به دعای خیر مادران و خانواده شهدا نیازمندیم، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مادر و فرزند شهید “ربانی” تجلیل کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *