پليس زن در مأموريت هاي ناجا به بهترين وجه اقدام مي کند

پليس زن در مأموريت هاي ناجا به بهترين وجه اقدام مي کند

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، آيت الله فاضل گلپايگاني نماينده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبري در حسينيه سنندج ، مديريت کربلا را نوعي مديريت بحران برشمرد و بيان داشت : از دهه دوم محرم مديريت کربلا بحراني تر شد و مديريت آن را زنان حاضر در عاشورا برعهده داشتند و حضرت زينب (س) در واقع خون شهداي کربلا را به ثمر نشاند.

آيت الله گلپايگاني افزود : زنان همواره در طول تاريخ بخش عمده اي از نقش هاي جامعه را بر عهده داشته اند ولي چيزي که بايد در آن تأمل کرد اين است که نه در دوران جاهليت قديم و نه امروز ، هيچگاه زن در جايگاه واقعي و انساني خود نقش آفريني نکرده است.

وي تصريح کرد : در غرب به نام آزادي حقوق اجتماعي ، زن را به موجودي بي حرمت و بي قداست تبديل کرده اند اين در حالي است که در کشور ما بخش عمده اي از رسالت انقلاب اسلامي بر عهده زنان بود و هم اينک زنان مسلمان ايران با رعايت شئون اسلامي هم پاي مردان در تمامي زمينه هاي فرهنگي ، اقتصادي ، حوزوي ، دانشگاهي و …
فعاليت مي کنند.

نماينده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبري در ادامه به فعاليت زنان در نيروهاي مسلح اشاره کرد و گفت : زنان مسلمان ايران در طول 8 سال دفاع مقدس زينب وار در مقابل دشمن متجاوز ايستادگي کردند .

وي نقش پليس زن در جامعه امروزي را مهم ارزيابي کرد و افزود : به برکت انقلاب اسلامي زنان علاوه بر رسالت ذاتي خود در مديريت منزل ، همسر داري و فرزند داري در راستاي مأموريت هاي ناجا با رعايت آموزه هاي ديني و شرعي به بهترين وجه اقدام مي کنند .

آيت الله فاضل گلپايگاني در خاتمه با اشاره به اينکه قيام عاشورا تجلي سالها زحمت ، تعليم ، تربيت و هدايت پيامبر اسلام (ص) بود ، بيان داشت : عاشورا داراي ابعاد و لايه هاي مختلفي است و گستره عاشورا به گستره قرآن است و وسعتي جهاني و انسان شمول دارد.# ‬

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *