امنیت حاکم بر کشور، مرهون تلاش جهادی دستگاه‌های امنیتی و نیروی انتظامی است

دکتر علاءالدین بروجردی گفت: امروز علیرغم اینکه ناامنی منطقه را فرا گرفته به برکت تلاش جهادگونه نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی، کشور در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد.

به گزارش سادس به نقل از «نسیم آنلاین»، دکتر علاءالدین بروجردی در حاشیه دیدار با امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: نیروی انتظامی با همدلی و هماهنگی در کنار سایر نیروهای مسلح، نظم و امنیت را به عنوان مهم‌ترین اصل برای بقاء و پیشرفت بشر، برقرار کرده است.

وی یکی از شاخص‌های مهم سلامت جامعه را امنیت عنوان کرد و افزود: اگر امنیت نباشد، سلامت و صحت نیز وجود ندارد؛ در سایه امنیت، پیشرفت و توسعه معنا پیدا می‌کند اما در صورت نبود آن، هر مقدار بودجه و اعتبار که برای پیشرفت جامعه صرف شود، نتیجه نخواهد داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز علیرغم اینکه ناامنی منطقه را فرا گرفته بحمدالله به برکت تلاش جهادگونه نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی، کشور در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد.

بروجردی تصریح کرد: تلاش شبانه روزی و طاقت فرسای پلیس، موجب شده تا مردم احساس امنیت کنند و با آرامش خاطر به انجام امور بپردازند و قطعاً مردم و سایر دستگاه‌ها نیز قدردان زحمات پلیس هستند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در پرتو این امنیت و آرامش مطلوب، جوانان کشور قله‌های افتخار را در زمینه‌های مختلف علمی، فناوری، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به دست آوردند.
بروجردی در پایان ضمن ابراز رضایت از امنیت مطلوب استان لرستان، گفت: نیروی انتظامی با تلاش و کار جهادی، دستاورد‌ها و موفقیت‌های زیادی را به دست آورده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *