200 هزار ليتر سوخت قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامي استان از كشف 200 هزار ليتر انواع سوخت قاچاق در عمليات شب گذشته در شهرستان هاي غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “محسن خانچرلي” با اعلام اين خبر گفت: به منظور تحقق منويات فرمانده معظم کل قوا در خصوص مبارزه با قاچاق سوخت و کالا، ماموران پليس اين استان در اين راستا موفق به کشف 200 هزار ليتر انواع سوخت قاچاق در شب گذشته شدند.

وي با اشاره به اجراي عمليات ويژه شب گذشته در راستاي طرح مبارزه جدي و همه جانبه با معضل قاچاق سوخت با هدف جلوگيري از هدر رفت سرمايه هاي ملي، افزود: در اين رابطه تعداد 51 دستگاه خودرو توقيف شد و 51 نفر قاچاقچي نيز دستگير شدند.

کشف کالاي قاچاق به ارزش 92 ميليارد ريال

سردار محسن خانچرلي در ادامه از کشف 92 ميليارد ريال انواع کالاي قاچاق با افزايش 138 درصدي کشف آن طي سه ماه گذشته خبر داد.

وي افزود: در اجراي اين طرح ها، انواع کالاي قاچاق شامل فرآورده هاي نفتي، لوازم خانگي، پوشاک خارجي، سيگار، مواد غذايي و … به ارزش به ارزش 92 ميليارد ريال کشف شد.

فرمانده انتظامي غرب استان تهران با اشاره به اين که يكي از ماموريت هاي مهم پليس استان در سه ماهه امسال مبارزه با قاچاق كالا و ارز بود و قدم هاي موثري در اين زمينه نيز برداشته شد، بيان داشت: توقيف 160 دستگاه خودرو در اين رابطه از توفيقات پليس در عرصه مبارزه با قاچاق کالاست.

رئيس پليس غرب استان تهران همچنين از تشکيل تعداد 285 پرونده در اين خصوص خبر داد و اظهار داشت: متهمان با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *