۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۰۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق در عملیات شب گذشته در شهرستان های غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “محسن خانچرلی” با اعلام این خبر گفت: به منظور تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا در خصوص مبارزه با قاچاق سوخت و کالا، ماموران پلیس این استان در این راستا موفق به کشف ۲۰۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق در شب گذشته شدند.

وی با اشاره به اجرای عملیات ویژه شب گذشته در راستای طرح مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، افزود: در این رابطه تعداد ۵۱ دستگاه خودرو توقیف شد و ۵۱ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

کشف کالای قاچاق به ارزش ۹۲ میلیارد ریال

سردار محسن خانچرلی در ادامه از کشف ۹۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق با افزایش ۱۳۸ درصدی کشف آن طی سه ماه گذشته خبر داد.

وی افزود: در اجرای این طرح ها، انواع کالای قاچاق شامل فرآورده های نفتی، لوازم خانگی، پوشاک خارجی، سیگار، مواد غذایی و … به ارزش به ارزش ۹۲ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به این که یکی از ماموریت های مهم پلیس استان در سه ماهه امسال مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود و قدم های موثری در این زمینه نیز برداشته شد، بیان داشت: توقیف ۱۶۰ دستگاه خودرو در این رابطه از توفیقات پلیس در عرصه مبارزه با قاچاق کالاست.

رئیس پلیس غرب استان تهران همچنین از تشکیل تعداد ۲۸۵ پرونده در این خصوص خبر داد و اظهار داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *