جنایت هولناک 3 مرد در خانه زن شوهردار

 راز قتل زن جوان و ۲ دختر خردسالش در مشهد با دستگیری ۳ آدمکش اجیر شده فاش شد.

به گزارش سادس به نقل از همشهری، شامگاه شنبه، به قاضي سيدجواد حسيني، بازپرس جنايي مشهد خبر رسيد جنايت هولناكي در خانه‌اي ويلايي در يكي از محله‌هاي خيابان حر41 رخ داده و در جريان آن مادر و دختري به قتل رسيده‌اند.

با حضور قاضي جنايي و كارآگاهان اداره آگاهي در محل حادثه، تحقيقات آغاز و مشخص شد كه زن جوان بر اثر اصابت ضربات جسمي سخت به سرش و دختربچه 3‌ساله‌اش به نام نجمه به‌خاطر جراحاتي كه به گردنش وارد شده بود جانشان را از دست داده‌‌اند.

همچنين دختر 6ساله خانواده به نام نغمه به‌شدت مجروح شده بود كه توسط اورژانس به بيمارستان منتقل شد اما به كما رفت و تلاش پزشكان براي نجات جانش آغاز شد.

محل جنايت خانه‌اي حدودا 65متري با يك اتاق خواب بود و اجساد قربانيان داخل اتاق خواب افتاده بود. كسي كه ماجرا را به پليس گزارش كرده بود، پدر خانواده بود.

او گفت: همراه همسر و فرزندانم براي انجام كاري بيرون رفته بوديم. پس از ساعاتي به خانه برگشتيم و بعد از اينكه همسر و 2دخترم را پياده كردم، خودم سوار ماشين شدم تا نزد يكي از دوستانم بروم.

ساعاتي بعد، وقتي برگشتم و وارد خانه شدم اجساد غرق خون همسرم و دخترهايم را ديدم و وحشتزده به كوچه دويدم و از همسايه‌ها كمك خواستم.

با اظهارات اين مرد تحقيقات تخصصي براي كشف راز جنايت شروع شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه زن 35ساله(مقتول)‌ زندگي پر فراز و نشيبي داشته است. او زماني كه دختري نوجوان بود به عقد مردي ميانسال درآمد كه چند برابر او سن داشت.

با اين حال چند سال بعد، درحالي‌كه از اين مرد صاحب 3پسر و يك دختر شده بود، توانست از او جدا شود و پس از مدتي با همسر دومش ازدواج كرد. با اين حال طلاقش از همسر اولش باعث شده بود كه بين آنها اختلافات و كينه شديدي به‌وجود بيايد.

با اين اطلاعات فرضيه اينكه شوهرسابق اين زن پشت‌پرده جنايت باشد مدنظر قرار گرفت. در ادامه سرنخ‌هايي به‌دست آمد كه نشان مي‌داد پسر اين مرد 68ساله در جنايت نقش دارد.

با دستورات قضايي كه از سوي بازپرس حسيني صادر شد، جست‌وجو براي دستگيري اين پسر جوان آغاز شد و كارآگاهان توانستند با بررسي‌هاي شبانه‌روزي و تحقيقات تخصصي اين پسر جوان را به همراه 2نفر از بستگانش در اطراف مشهد دستگير كنند.

پس از دستگيري متهمان بود كه از بيمارستان خبر رسيد حدود ساعت 3بامداد سه شنبه، نغمه نيز جانش را از دست داد و به اين ترتيب تعداد قربانيان اين حادثه به عدد3رسيد.

در ادامه و با دستگيري 3متهم اصلي پرونده، آنها بعدازظهر ديروز از سوي قاضي حسيني تحت بازجويي قرار گرفتند و به ارتكاب جنايت اعتراف كردند.

پسر جوان گفت: پس از اينكه مادرم از پدرم طلاق گرفت، اتفاقات ديگري از جمله مرگ خواهرم رخ داد كه همه اينها باعث شد كه پدرم از او كينه به دل بگيرد.

براي همين از من و 2نفر ديگر از بستگانم خواست انتقام بگيريم و ما هم با چاقو و تبر به خانه مقتول رفتيم و او و 2دخترش را به قتل رسانديم. با اعترافات متهمان، براي آنها قرار قانوني صادر شد و تحقيقات از آنها از سوي قاضي جنايي مشهد ادامه دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *