زمان انتظار، زمان عدالت، عبادت، امنيت و پايداري توحيد است

 رئيس عقيدتي سياسي ناجا با اشاره به اينکه ظهور حضرت مهدي (عج) ،عدالت واقعي را در جهان حاکم خواهد کرد، گفت: زمان انتظار، زمان عدالت، عبادت، امنيت و پايداري توحيد است .
به گزارش سادس به نقل از  پايگاه خبري پليس،‌ حجت‌الاسلام والمسلمين “بهرامي” در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامي غرب استان تهران ضمن تبريک ايام ماه شعبان و فرارسيدن ماه مبارک رمضان با اشاره به اينکه خداوند با قيام امام زمان ( عج) جهان را زنده و اصلاح مي کند، بيان داشت:امام زمان( عج) براي مبارزه با ظلم ظهور مي کند و ما بايد با عملکرد خوب خودمان زمينه ظهور را فراهم کنيم.

وي خاطرنشان كرد : همه مذاهب الهي بر اين باورند كه يك منجي خواهد آمد و جامعه الهي و امت ها را هدايت و به فلاح و رستگاري خواهد رساند لذا همه امت ها بر اين موضوع كه منجي خواهد آمد، اتفاق نظر دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمين بهرامي تصريح كرد: انتظار براي افراد يك نياز فطري است اما اسلام به اين انتظار جهت صحيح داده و آن را از انتظاري كه در ساير مذاهب براي ظهور قرار داده اند متفاوت كرده از جمله اجر و ثواب انتظار كه در بسياري از روايات اسلامي نقل شده است نظير فرمايش پيامبر گرامي اسلام (ص) كه فرمودند با فضيلت ترين اعمال ، انتظار فرج است.

وي در ادامه اعتقاد به مهدويت را بال قدرتمند نظام اسلامي براي رويارويي با توطئه هاي دشمنان نظام و انقلاب عنوان کرد و اظهارداشت: طبق مطالعات انجام شده در جامعه اي که اعتقاد به مهدويت ريشه دار باشد، آن ملت هميشه پيروز خواهد بود.

رئيس عقيدتي سياسي ناجا با اشاره به برخي آثار و بركات ظهور حضرت مهدي (عج) اظهار داشت: گسترش عدالت، سلامت روحي ، رفاه و بي نيازي، نزول بركات آسماني و برادري و برابري از جمله اين آثار است.

حجت‌الاسلام و المسلمين بهرامي گفت: حكومت امام زمان (عج) با همه حكومت ها متفاوت است ، حكومت او جهاني ، الهي  و براساس دين ، قرآن ، سنت اهل بيت و برقراري امنيت جهاني است و مسلما امام مي آيد تا اهداف و برنامه هاي متعالي تمام انبياي الهي را پياده کند.

وي به تكليف شيعيان در زمان غيبت امام عصر (عج) نيز اشاره و تصريح كرد: در زمان غيبت، اعتقاد‌ و حركت در مسير ولايت‌فقيه تكليفي است كه بر تمامي مسلمانان واجب است و تاكنون نيز با درايت و مديريت مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) و انسجام مردمي، دين اسلام و تشيع در جهان شاخص و با عزت بوده است.

نماينده ولي فقيه در نيروي انتظامي در ادامه به نقش کارکنان ناجا در تعالي امنيت اجتماعي پرداخت و گفت: كاركنان با نقش‌آفريني خود و تقويت معنويت ، نقش اثربخشي در حفظ و ارتقاء امنيت بر عهده ‌دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمين بهرامي با اشاره به اينکه ماموريت هاي ناجا جزء ماموريت هاي الهي است، بيان داشت:همواره ما بايد به ياد خدا باشيم تا در ماموريت ها سربلند شويم.

رئيس عقيدتي سياسي ناجا در ادامه سخنان خود به تبيين منويات مقام معظم رهبري در بيست و يکمين همايش سراسري فرماندهان، روسا و مديران ناجا پرداخت و با اشاره به ابراز خرسندي و رضايت فرمانده معظم كل قوا از مجاهدت مجموعه نيروي انتظامي، اظهارداشت: كاركنان ناجا كه به عنوان حافظان نظم و امنيت مسئوليت خطيري برعهده دارند، بايد توجه داشته باشند كه ابراز خوشحالي و خوشنودي فرمانده معظم كل قوا از ناجا، وظيفه ما را سنگين تر مي كند.

وي در ادامه تاکيد کرد: ما بايد با توكل به خدا و با تمسك به قرآن و اهل بيت(ع) با شتاب بيشتري به انجام وظيفه بپردازيم و محكم تر از گذشته در مسير خدمتگزاري به مردم قدم برداريم.

نماينده ولي فقيه در نيروي انتظامي در پايان خاطرنشان کرد :براي تحقق شعار امسال تعيين شده از سوي فرمانده معظم كل قوا، “اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل”، وجود امنيت يكي از پايه هاي اقدام و عمل در تحقق اين شعار است كه بايد در ايجاد امنيت، تلاش مضاعف داشته باشيم. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *