جنایت هولناک ۳ مرد در خانه زن شوهردار

 راز قتل زن جوان و ۲ دختر خردسالش در مشهد با دستگیری ۳ آدمکش اجیر شده فاش شد.

به گزارش سادس به نقل از همشهری، شامگاه شنبه، به قاضی سیدجواد حسینی، بازپرس جنایی مشهد خبر رسید جنایت هولناکی در خانه‌ای ویلایی در یکی از محله‌های خیابان حر۴۱ رخ داده و در جریان آن مادر و دختری به قتل رسیده‌اند.

با حضور قاضی جنایی و کارآگاهان اداره آگاهی در محل حادثه، تحقیقات آغاز و مشخص شد که زن جوان بر اثر اصابت ضربات جسمی سخت به سرش و دختربچه ۳‌ساله‌اش به نام نجمه به‌خاطر جراحاتی که به گردنش وارد شده بود جانشان را از دست داده‌‌اند.

همچنین دختر ۶ساله خانواده به نام نغمه به‌شدت مجروح شده بود که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد اما به کما رفت و تلاش پزشکان برای نجات جانش آغاز شد.

محل جنایت خانه‌ای حدودا ۶۵متری با یک اتاق خواب بود و اجساد قربانیان داخل اتاق خواب افتاده بود. کسی که ماجرا را به پلیس گزارش کرده بود، پدر خانواده بود.

او گفت: همراه همسر و فرزندانم برای انجام کاری بیرون رفته بودیم. پس از ساعاتی به خانه برگشتیم و بعد از اینکه همسر و ۲دخترم را پیاده کردم، خودم سوار ماشین شدم تا نزد یکی از دوستانم بروم.

ساعاتی بعد، وقتی برگشتم و وارد خانه شدم اجساد غرق خون همسرم و دخترهایم را دیدم و وحشتزده به کوچه دویدم و از همسایه‌ها کمک خواستم.

با اظهارات این مرد تحقیقات تخصصی برای کشف راز جنایت شروع شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که زن ۳۵ساله(مقتول)‌ زندگی پر فراز و نشیبی داشته است. او زمانی که دختری نوجوان بود به عقد مردی میانسال درآمد که چند برابر او سن داشت.

با این حال چند سال بعد، درحالی‌که از این مرد صاحب ۳پسر و یک دختر شده بود، توانست از او جدا شود و پس از مدتی با همسر دومش ازدواج کرد. با این حال طلاقش از همسر اولش باعث شده بود که بین آنها اختلافات و کینه شدیدی به‌وجود بیاید.

با این اطلاعات فرضیه اینکه شوهرسابق این زن پشت‌پرده جنایت باشد مدنظر قرار گرفت. در ادامه سرنخ‌هایی به‌دست آمد که نشان می‌داد پسر این مرد ۶۸ساله در جنایت نقش دارد.

با دستورات قضایی که از سوی بازپرس حسینی صادر شد، جست‌وجو برای دستگیری این پسر جوان آغاز شد و کارآگاهان توانستند با بررسی‌های شبانه‌روزی و تحقیقات تخصصی این پسر جوان را به همراه ۲نفر از بستگانش در اطراف مشهد دستگیر کنند.

پس از دستگیری متهمان بود که از بیمارستان خبر رسید حدود ساعت ۳بامداد سه شنبه، نغمه نیز جانش را از دست داد و به این ترتیب تعداد قربانیان این حادثه به عدد۳رسید.

در ادامه و با دستگیری ۳متهم اصلی پرونده، آنها بعدازظهر دیروز از سوی قاضی حسینی تحت بازجویی قرار گرفتند و به ارتکاب جنایت اعتراف کردند.

پسر جوان گفت: پس از اینکه مادرم از پدرم طلاق گرفت، اتفاقات دیگری از جمله مرگ خواهرم رخ داد که همه اینها باعث شد که پدرم از او کینه به دل بگیرد.

برای همین از من و ۲نفر دیگر از بستگانم خواست انتقام بگیریم و ما هم با چاقو و تبر به خانه مقتول رفتیم و او و ۲دخترش را به قتل رساندیم. با اعترافات متهمان، برای آنها قرار قانونی صادر شد و تحقیقات از آنها از سوی قاضی جنایی مشهد ادامه دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *