نيروي انتظامي در صف مقدم موفقيت ها و برنامه هاي نظام قرار دارد

نماينده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبري گفت: نيروي انتظامي در صف مقدم موفقيت ها و برنامه هاي نظام قرار دارد.

به گزارش  سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، آيت الله “سيد عبدالهادي حسيني شاهرودي” در ديدار با رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي گلستان در علي آباد كتول با اشاره به مأموريت ها و فعاليت هاي متنوع نيروي انتظامي گفت: نيروي انتظامي در صف مقدم موفقيت ها و برنامه هاي نظام قرار دارد.

وي در ادامه به ويژگي‌هاي کارگزاران و ماموران امنيتي و انتظامي از ديدگاه قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: ماموران نيروي انتظامي بايد داراي ويژگي هايي همچون رعايت عدالت، انصاف، احساس تکليف، مسؤليت در انجام وظايف خيرخواهي، بخشندگي، عفو و گذشت و ساده زيستي باشند.

آيت الله شاهرودي تأمين نظم و حفظ امنيت را مهم‌ترين ويژگي و محور فعاليت پليس دانست و گفت: امنيت اجتماعي يکي از مهم‌ترين خواسته هاي عموم مردم در جامعه است که پليس با برنامه ريزي هدفمند خود درجهت رفع دغدغه هاي مردم در حوزه هاي مختلف در دستور کار خود قرار دهد.

نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه اخلاق مداري و تكريم ارباب رجوع بايستي سرلوحه مأموريت هاي كاركنان اين نيرو قرار گيرد افزود: مردم پليس را امين خود مي دانند و به آنان اعتماد دارند.

امر به معروف و نهي از منکر و توجه به ارزش‌ها يك ضرورت است

وي با بيان اينکه امنيت، امر به معروف و نهي از منکر و توجه به ارزش‌ها يك ضرورت است، گفت: حفظ حجاب در ميان مردم يکي از ارزش‌هايي است که مردم بايد آن را رعايت کنند.

آيت‌الله شاهرودي فريضه امر به معروف و نهي از منکر را موجب کمال و توسعه ملي جامعه دانست و تاکيد کرد: اهتمام به اين فريضه الهي بايد اول از خود خانواده ها، سازمان ها ونهادهاي دولتي شروع و نهايتا همه‌گير شود.

وي با اشاره به اينكه يکي از اصلي ترين شاخصه هاي هنجاري مسئوليت اجتماعي ، واجب ديني با عنوان امر به معروف و نهي از منکر است، گفت: نظارت مردم بر مردم در دين مبين اسلام تعريف و عمل به آن به عنوان واجب شرعي ابلاغ شده است و آثار و برکات اين مهم را در کنترل هاي اجتماعي تا دهه گذشته شاهد بوديم.

نماينده استان گلستان درمجلس خبرگان رهبري بر تقويت هر چه بيشتر فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي در سطح استان و شهرستان تاکيد کرد و افزود :توزيع مناسب بسته هاي آموزشي و آگاه سازي عمومي از طريق آموزش همگاني باعث کاهش حوادث و آسيب هاي اجتماعي مي شود .

آيت الله شاهرودي در پايان اين ديدار از تلاش‌ها و زحمات خالصانه رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي گلستان و همچنين فرمانده انتظامي شهرستان علي آباد كتول و تعامل و همکاري نيروي انتظامي شهرستان در راستاي خدمات رساني به مردم تقدير كرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *