اشراف اطلاعاتي نيروي انتظامي بسيار قوي است

استاندار استان گفت: اشراف اطلاعاتي نيروي انتظامي بسيار قوي است و در سايه پيگيري ها و همدلي با ساير دستگاه ها، شاخص هاي جرايم رو به بهبود است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، “اسداله رازاني” در خصوص تعامل و تمهيدات دستگاه هاي استان با نيروي انتظامي در زمينه برقراري “امنيت عمومي” اظهار داشت: خوشبختانه حداکثر هماهنگي بين دستگاه هاي عضو شوراي تأمين استان که مسئوليت برقراري امنيت را برعهده دارند، برقرار است.

وي افزود: شهرها، روستاها، منازل، مغازه ها و مردم از امنيت لازم برخوردار هستند و ارتقاي سطح آن، دغدغه ما و مورد توجه بوده است و روزانه بدون استثنا گزارش وقايع استان را که عمدتاً از سوي نيروي انتظامي منعکس مي شود، شخصاً دريافت کرده و در صورت بروز مشکل در شوراي تأمين مطرح مي شود.

استاندار کرمانشاه تصريح کرد: اشراف اطلاعاتي نيروي انتظامي بسيار قوي است و در سايه پيگيري ها و همدلي با ساير دستگاه ها، شاخص هاي جرايم رو به بهبود است.

اختصاص 200 ميليارد ريال اعتبار از سفر رياست جمهوري به انتظامي استان

رازاني خاطرنشان ساخت: انصافاً انتظامي استان از فرماندهي و ساير مجموعه بسيار توانمند هستند به طوري که سرقت ها، زورگيري ها و نظاير اين جرايم نسبت به سال هاي گذشته کاهش چشمگيري داشته است.

وي يادآور شد: علاوه بر اتخاذ تدابير لازم در شوراي تأمين، تمهيدات ديگري نيز از جمله تقويت نيروي انساني در سطح انتظامي استان نيز در دستور کار قرار دارد.

مقام ارشد اجرايي استان از تخصيص 200 ميليارد ريال اعتبار از سفر رياست جمهوري به مجموعه انتظامي استان خبر داد و گفت: اين اعتبار در راستاي کامل شدن پوشش تصويري جاده ها، خيابان ها و به طور کلي سطح استان براي کاهش جرايم، اختصاص و به طور 100 درصد تأمين اعتبار شده است.

تحرکات گروهک هاي تروريستي در نطفه خفه شد

رئيس شوراي تأمين استان کرمانشاه در ادامه با بيان اينکه مرزهاي استان کرمانشاه نيز در امنيت کامل هستند، گفت: هدف گذاري دولت بر اين است که در سال آينده تردد زائران اربعين حسيني از مرزهاي خسروي و سومار امکان پذير شود.

رازاني افزود: امنيت در طرف عراقي اين نقاط مرزي برقرار است و مشکلي براي تردد زائران احساس نمي شود.

وي يادآور شد: سال گذشته موفقيت هاي امنيتي خوبي در سطح استان داشتيم و توانستيم تحرکات گروهک هاي تروريستي را در نطفه خفه کنيم.

استاندار کرمانشاه با بيان اينکه داعش تاکنون در استان هيچ مشکلي ايجاد نکرده است، تصريح کرد: امنيتي که امروز در کرمانشاه برقرار است بسيار مطلوب ارزيابي مي شود و هر چقدر رو به جلو مي رويم وضعيت امنيت در استان بهتر از گذشته خواهد شد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *