نیروی انتظامی در صف مقدم موفقیت ها و برنامه های نظام قرار دارد

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروی انتظامی در صف مقدم موفقیت ها و برنامه های نظام قرار دارد.

به گزارش  سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، آیت الله “سید عبدالهادی حسینی شاهرودی” در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گلستان در علی آباد کتول با اشاره به مأموریت ها و فعالیت های متنوع نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در صف مقدم موفقیت ها و برنامه های نظام قرار دارد.

وی در ادامه به ویژگی‌های کارگزاران و ماموران امنیتی و انتظامی از دیدگاه قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی باید دارای ویژگی هایی همچون رعایت عدالت، انصاف، احساس تکلیف، مسؤلیت در انجام وظایف خیرخواهی، بخشندگی، عفو و گذشت و ساده زیستی باشند.

آیت الله شاهرودی تأمین نظم و حفظ امنیت را مهم‌ترین ویژگی و محور فعالیت پلیس دانست و گفت: امنیت اجتماعی یکی از مهم‌ترین خواسته های عموم مردم در جامعه است که پلیس با برنامه ریزی هدفمند خود درجهت رفع دغدغه های مردم در حوزه های مختلف در دستور کار خود قرار دهد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع بایستی سرلوحه مأموریت های کارکنان این نیرو قرار گیرد افزود: مردم پلیس را امین خود می دانند و به آنان اعتماد دارند.

امر به معروف و نهی از منکر و توجه به ارزش‌ها یک ضرورت است

وی با بیان اینکه امنیت، امر به معروف و نهی از منکر و توجه به ارزش‌ها یک ضرورت است، گفت: حفظ حجاب در میان مردم یکی از ارزش‌هایی است که مردم باید آن را رعایت کنند.

آیت‌الله شاهرودی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را موجب کمال و توسعه ملی جامعه دانست و تاکید کرد: اهتمام به این فریضه الهی باید اول از خود خانواده ها، سازمان ها ونهادهای دولتی شروع و نهایتا همه‌گیر شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین شاخصه های هنجاری مسئولیت اجتماعی ، واجب دینی با عنوان امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: نظارت مردم بر مردم در دین مبین اسلام تعریف و عمل به آن به عنوان واجب شرعی ابلاغ شده است و آثار و برکات این مهم را در کنترل های اجتماعی تا دهه گذشته شاهد بودیم.

نماینده استان گلستان درمجلس خبرگان رهبری بر تقویت هر چه بیشتر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان و شهرستان تاکید کرد و افزود :توزیع مناسب بسته های آموزشی و آگاه سازی عمومی از طریق آموزش همگانی باعث کاهش حوادث و آسیب های اجتماعی می شود .

آیت الله شاهرودی در پایان این دیدار از تلاش‌ها و زحمات خالصانه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گلستان و همچنین فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول و تعامل و همکاری نیروی انتظامی شهرستان در راستای خدمات رسانی به مردم تقدیر کرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *