تقدير از اقدامات فرهنگي و موثر ناجا/ يگان ويژه؛ موتور محرک ناجا در ايجاد نظم و امنيت جامعه

رئيس سازمان بسيج محلات و مساجد کشور، اقدامات فرهنگي ناجا را کار آمد و موثر دانست و گفت : يگان ويژه موتور محرک ناجا در ايجاد نظم و امنيت جامعه است.

 به گزارش سادس به نقل از  پايگاه خبري پليس، سردار ” بهشتي”در مراسم محفل انس با قرآن در يگان دوم موسي بن جعغر(ع) يگان هاي ويژه ناجا، اقدامات فرهنگي يگان ويژه را کار آمد و موثر دانست و اظهار کرد : خط ولايت مداري کارکنان نيروي انتظامي، تداوم رشادت و ايثارگري هاي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وي افزود: پايه و اساس تفکر ناب قرآن کريم و به دنبال آن تفکر حضرت امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي) بر مقابله با استکبار جهاني است که امروز کشوري مانند ايران در اين جبهه ثابت قدم و استوار است.

رئيس سازمان بسيج محلات و مساجد کشور ادامه داد : نيروي انتظامي اين افتخار را دارد که در طول تاريخ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مدافع و حامي مردم بوده و همچنان در عرصه خدمت گزاري به نظام و انقلاب پيشتاز باشد.

بهشتي مطرح کرد: يگان ويژه موتور محرک ناجا در ايجاد نظم و امنيت جامعه است زيرا اين يگان منسجم و قدرتمند در بخش هاي مختلف ماموريتي، شايستگي هاي خود را به خوبي نشان داده است.

گفتني است محفل انس با قرآن و همچنين تجليل از خانواده هاي معظم شهداي مدافع حرم با حضور مسئولان لشکري و کشوري و جمعي از جانبازان وايثارگران به همت يگان دوم موسي بن جعغر(ع) يگان هاي ويژه ناجا برگزار شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *