پيشبرد هدف دشمن در طرح نفوذ است

فرمانده مرزباني ناجا در هشتمين دوره کوثر مرزباني ، بزرگترين تهديد امروز کشور را کم بصيرتي دانست وگفت : اين بينش زمينه نفوذ دشمن مي باشد .

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار” قاسم رضايي” در جمع فرماندهان شرکت کننده در هشتمين دوره کوثر مرزباني به تشريح ويژگي هاي انقلاب اسلامي و تبيين علل شکست دشمن در رويارويي با ملت بزرگ ايران پرداخت.

وي با اشاره به خاطره اي از دوران رياست جمهوري مقام معظم رهبري و بازديد ايشان در آن زمان از نقاط مرزي افزود : رهبر معظم انقلاب طي سخناني در آن زمان تهديد دهه هاي آينده کشور را نه تهديد سخت و نظامي ، بلکه تهديد فرهنگي و مواد مخدر پيش بيني مي کردند .

فرمانده مرزباني ناجا تصريح کرد : بعد از آن نيز ديدم که پيش بيني ايشان درست بود و بارها با عناوين مختلف شبيخون فرهنگي ، ناتو فرهنگي و عبارات ديگر اين هشدار را تکرار و بر توجه مسئولين بر اين امر تاکيد کردند.

سردار رضايي اينترنت و ماهواره را دو ابزار مهم دشمن در راستاي اين جنگ بزرگ برشمرد و گفت : دشمن با اين ابزارها تغيير فرهنگ و باورهاي ملت ايران را هدف گرفته و خانواده ها در اين جنگ نرم سهم بسزايي دارند.

وي موضوع بصيرت و نفوذ را تهديد مهم ديگري عنوان داشت که مقام معظم رهبري بر توجه به آن تاکيد دارند و گفت : بي بصيرتي و کم بصيرتي آغاز انحراف و پيشبرد هدف دشمن در طرح نفوذ است.

اين مقام عالي رتبه در مرزباني کشور افزود : مردم کشور ما در 3 دهه گذشته به درستي با بصيرت و تبعيت از ولايت در مسير اهداف الهي و آرمان هاي مقدس انقلاب اسلامي حرکت کرده و کشورمان را به اوج عزت و افتخار رسانده اند و بايد با توجه به اينکه بزرگترين تهديد امروز کشور کم بصيرتي است با دقت در اين مسير گام بردارند.

فرمانده مرزباني کشور در بخش ديگري از سخنان خود بر لزوم توجه به فرهنگ تهديد شناسي توسط فرماندهان تاکيد کرد و گفت : اين دوره آغاز کار بزرگ آموزشي است و شما فرماندهان بايد بعد از اين دوره به ترويج و آموزش فرهنگ تهديد شناسي به نيروهاي زير مجموعه بپردازيد و اين فرهنگ را در تمام زمينه ها با توجه به موقعيت هاي خاص طبيعي و فيزيکي منطقه خود براي نيروها تبيين کنيد.

سردار رضايي در پايان مردم ياري را يکي از برنامه هاي مهم مرزباني برشمرد و عنوان داشت : مرزنشينان به واقع مرزياران و همراه مرزبانان هستند و لازم است شما فرماندهان با ارتباط با آنان ضمن بررسي مشکلاتشان در جهت رفع آنان گام برداريد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *