تقدیر از اقدامات فرهنگی و موثر ناجا/ یگان ویژه؛ موتور محرک ناجا در ایجاد نظم و امنیت جامعه

رئیس سازمان بسیج محلات و مساجد کشور، اقدامات فرهنگی ناجا را کار آمد و موثر دانست و گفت : یگان ویژه موتور محرک ناجا در ایجاد نظم و امنیت جامعه است.

 به گزارش سادس به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار ” بهشتی”در مراسم محفل انس با قرآن در یگان دوم موسی بن جعغر(ع) یگان های ویژه ناجا، اقدامات فرهنگی یگان ویژه را کار آمد و موثر دانست و اظهار کرد : خط ولایت مداری کارکنان نیروی انتظامی، تداوم رشادت و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: پایه و اساس تفکر ناب قرآن کریم و به دنبال آن تفکر حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) بر مقابله با استکبار جهانی است که امروز کشوری مانند ایران در این جبهه ثابت قدم و استوار است.

رئیس سازمان بسیج محلات و مساجد کشور ادامه داد : نیروی انتظامی این افتخار را دارد که در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدافع و حامی مردم بوده و همچنان در عرصه خدمت گزاری به نظام و انقلاب پیشتاز باشد.

بهشتی مطرح کرد: یگان ویژه موتور محرک ناجا در ایجاد نظم و امنیت جامعه است زیرا این یگان منسجم و قدرتمند در بخش های مختلف ماموریتی، شایستگی های خود را به خوبی نشان داده است.

گفتنی است محفل انس با قرآن و همچنین تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان لشکری و کشوری و جمعی از جانبازان وایثارگران به همت یگان دوم موسی بن جعغر(ع) یگان های ویژه ناجا برگزار شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *