انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر در جنوب شرقي کشور /کشف يک تن و 937 کيلو مواد افيوني

فرمانده انتظامي استان گفت: ماموران پليس در درگيري مسلحانه با سوداگران مرگ، ضمن انهدام دو باند بزرگ ، يک تن و 937 کيلو مواد مخدر را کشف و چهار قاچاقچي را نيز دستگير کردند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سردار “حسين رحيمي”  در تشريح جزئيات دقيق اين خبر گفت: مأموران انتظامي شهرستان هاي ايرانشهر، سراوان و مهرستان يک باند بزرگ قاچاقچيان مسلح را که با استفاده از خودروها و موتورسيکلت هاي کوهستاني اقدام به جا به جايي مواد مخدر در محورهاي فرعي جنوب استان مي کردند شناسايي کنند.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتي ، شب گذشته ، مأموران پليس اعضاي اين باند را که با استفاده از سه دستگاه خودرو وانت و دو دستگاه موتور سيکلت اقدام به جابه جايي مواد مخدر مي کردند شناسايي کرده که سوداگران مرگ با مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آنها درگير شدند.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: پس از حدود يک ساعت درگيري مسلحانه،قاچاقچيان مسلح که توان مقابله با يگان هاي عملياتي پليس را نداشتند با به جا گذاشتن سه دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسيکلت از محل متواري شده و مأموران در پاکسازي منطقه، موفق به کشف يک تن و 518 کيلوترياک شدند.

سردار رحيمي به عمليات موفق ديگر پليس بر عليه سوداگران مرگ اشاره کرد و گفت: در اين عمليات ، مأموران انتظامي شهرستان زاهدان و زهک، ضمن توقيف دو دستگاه خودرو سواري و دستگيري چهار قاچاقچي موفق به کشف 206 کيلو ترياک، 197 کيلو هروئين و 16 کيلو شيشه شدند.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان در پايان خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتي و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط اين استان پهناور اجازه نخواهد داد که سوداگران مرگ به اهداف پليد خود برسند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *