انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر در جنوب شرقی کشور /کشف یک تن و ۹۳۷ کیلو مواد افیونی

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ، ضمن انهدام دو باند بزرگ ، یک تن و ۹۳۷ کیلو مواد مخدر را کشف و چهار قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “حسین رحیمی”  در تشریح جزئیات دقیق این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر، سراوان و مهرستان یک باند بزرگ قاچاقچیان مسلح را که با استفاده از خودروها و موتورسیکلت های کوهستانی اقدام به جا به جایی مواد مخدر در محورهای فرعی جنوب استان می کردند شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتی ، شب گذشته ، مأموران پلیس اعضای این باند را که با استفاده از سه دستگاه خودرو وانت و دو دستگاه موتور سیکلت اقدام به جابه جایی مواد مخدر می کردند شناسایی کرده که سوداگران مرگ با مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از حدود یک ساعت درگیری مسلحانه،قاچاقچیان مسلح که توان مقابله با یگان های عملیاتی پلیس را نداشتند با به جا گذاشتن سه دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شده و مأموران در پاکسازی منطقه، موفق به کشف یک تن و ۵۱۸ کیلوتریاک شدند.

سردار رحیمی به عملیات موفق دیگر پلیس بر علیه سوداگران مرگ اشاره کرد و گفت: در این عملیات ، مأموران انتظامی شهرستان زاهدان و زهک، ضمن توقیف دو دستگاه خودرو سواری و دستگیری چهار قاچاقچی موفق به کشف ۲۰۶ کیلو تریاک، ۱۹۷ کیلو هروئین و ۱۶ کیلو شیشه شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که سوداگران مرگ به اهداف پلید خود برسند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *