ماموريت‌هاي نيروي انتظامي اعتقادي و ارزشي است

رئيس مرکز عمليات بازرسي کل ناجا در گرگان گفت: ماهيت و نوع فعاليت‌ها و ماموريت‌هاي نيروي انتظامي اعتقادي و ارزشي است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار”فرامرز اخلاقي” در جلسه جمع‌بندي نظارت تخصصي از عملکرد قرارگاه جهادي آموزشي فرماندهي انتظامي گلستان از تلاش همه مديران و فرماندهان در راستاي ماموريت محوله تقدير کرد.

وي گفت: تمامي پيش‌بيني‌هاي لازم در خصوص نوع نظارت از قرارگاه جهادي آموزش از قبل در مجموعه انتظامي گلستان انديشيده شده بود و اين جاي تقدير دارد.

سردار اخلاقي با بيان اينکه تيم بازرسي متشکل از 54 نفر از بازرسان و پليس‌هاي تخصصي کار نظارت بر مجموعه انتظامي گلستان را بر عهده داشتند، تصريح کرد: خوشبختانه با تلاش‌هاي صورت گرفته وضعيت آموزشي در گلستان مطلوب بوده است.

رئيس هيئت بازرسي قرارگاه جهادي آموزش در بخش ديگري از سخنان خود، آموزش را رکن اصلي ماموريت‌هاي نيروي انتظامي عنوان کرد و گفت: آنچه که در اين مولفه يعني آموزش مهم است، تمرين و استمرار آموزش در يک مجموعه است.

سردار اخلاقي با تاکيد بر اينکه پليس الگوي نظم و انضباط در جامعه است، تصريح کرد: مردم پليس را الگوي نظم و انضباط در جامعه مي دانند؛ لذا ماموران پليس بايستي با رعايت دستورالعمل‌‌ها و آئين‌نامه‌هاي انضباطي الگوي بسيار خوبي براي مردم باشند.

وي تاکيد کرد: ماموريت‌هاي نيروي انتظامي اعتقادي و ارزشي است و درواقع پليس حافظ دستاورد‌هاي اسلامي است.

رئيس مرکز عمليات بازرسي کل ناجا در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه ضعف آموزش به عنوان يکي از نکات کليدي است که رفع آن بايد در دستور کار فرماندهان و مديران قرار گيرد، بيان داشت: اقدام عملي و اراده جمعي در بحث ارتقاء آموزشي در مجموعه ناجا يک ضرورت است و همه فرماندهان و مديران بايستي دستورالعمل‌هاي انضباطي و آموزشي را نصب‌العين ماموريت‌هاي خود قرار دهند.

سردار اخلاقي با تاکيد بر اينکه حسن عملکرد کارکنان بايستي بيشتر مورد توجه و تشويق قرار گيرد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تشکيل قرارگاه جهادي آموزش، شاهد افزايش توانمندي و بهره‌وري کارکنان در حوزه‌هاي مختلف هستيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *