اجراي طرح همياران پليس و آموزش مداوم رانندگان، ميزان جرايم رانندگي را کاهش مي دهد

استاندار در همايش همياران پليس و فرهنگ ياران ترافيک، گفت: با اجراي طرح همياران پليس و آموزش مداوم رانندگان، ميزان جرايم رانندگي به طور مستمر در حال کاهش است و اگر استمرار يابد، شاهد توفيقات زيادي در آينده خواهيم بود.

به گزارش  سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، همايش همياران پليس و فرهنگ ياران ترافيک و همچنين مراسم تجليل از رانندگان نمونه با حضور دکتر “شريعتي” استاندار خوزستان و سردار “اسحاقي” فرمانده انتظامي استان،در سالن اجتماعات ملي حفاري اهواز برگزار شد.

دکتر شريعتي به اجراي موفق طرح همياران پليس در چند سال اخير اشاره کرد و افزود: با اجراي اين طرح و آموزش مداوم رانندگان، ميزان جرايم رانندگي به طور مستمر در حال کاهش است و اگر استمرار يابد، شاهد توفيقات زيادي در آينده خواهيم بود.

وي به نقش امنيت در جامعه که به وسيله نيرو هاي نظامي، انتظامي و امنيتي برقرار مي شود، تصريح کرد و گفت: وجود امنيت باعث اطمينان خاطر، ثبات و پيشرفت جامعه مي شود.

استاندار خوزستان به نقش دانش آموزان به عنوان همياران پليس اشاره کرد و بيان داشت: در اين زمينه نقش شما به عنوان همياران نيروي انتظامي اين نويد را مي دهد که در جامعه چشم هاي پليس براي برقراري امنيت چندين و چند برابر شده است.

دکتر شريعتي در بيان نقش و وظيفه فرهنگ ياران ترافيک،پليس راهنمايي و رانندگي و پليس راه تصريح کرد: نقش و وظيفه اصلي شما در جامعه ايجاد امنيت رواني و اجتماعي است .

سردار اسحاقي در ادامه مراسم بيان داشت: فرهنگ ياران و همياران پليس مي توانند در عرصه ترافيک نقش مهمي داشته باشند و ضمن احترام به قانون،پليس را در انجام وظايف ياري کنند.

وي به نقش امنيت در جامعه پرداخت و خاطر نشان کرد: در حقيقت امنيت يک توليد اجتماعي است و همه آحاد جامعه در توليد آن نقش دارند چه آنهايي که مسئوليت هاي تخصصي دارند و چه کساني که مسئوليت ندارند.

فرمانده انتظامي استان خوزستان با اشاره به اينکه امنيت و نظم و انضباط در جامعه يکي از حياتي ترين نياز هاي بشر است تصريح کرد: در شئونات مختلف چه در زندگي فردي و اجتماعي ، امنيت محقق نمي شود مگر اينکه اراده دست اندرکاران و متوليان امر و مشارک فعال همه آحاد جامعه در کار باشد.

سردار اسحاقي افزود: تک تک آحاد مردم در ايجاد امنيت بايد مشارکت کنند تا يک محيط توام با آسايش و آرامش داشته باشند .

وي با اشاره به شعار نيروي انتظامي، همه با هم براي امنيت و آرامش، گفت: دانش آموزان ما به عنوان همياران پليس و مديران مربيان و اساتيد دانشگاه به عنوان فرهنگ ياران ترافيک اين نقش کليدي و حياتي را به درستي ايفا مي کنند.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: فرهنگ ياران ترافيک و همياران پليس مي توانند در عرصه ترافيک نقش مهمي داشته باشند و ضمن احترام به قانون، پليس را در انجام وظايف ياري نمايند.

سردار اسحاقي خاطر نشان کرد: با توجه به اراده فعالانه اي که بين پليس و آموزش و پرورش از سال 86 شکل گرفته باعث شده که امروز دانش آموزان به عنوان همياران پليس در اين مراسم حضور يابند.

در پايان مراسم از تعدادي از همياران پليس و رانندگان نمونه با اهداء هدايايي تقدير به عمل آمد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *