مهار حريق در جنگل هاي مازندران

در پي وقوع حريق در جنگل هاي “آمل و سوادکوه”، چندين هکتار از مراتع و اراضي جنگلي اين شهرستان ها دچار آتش سوزي که با تلاش ماموران انتظامي و امدادي ، آتش پس از دو روز مهار شد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، در پي کسب خبري در ساعت 19 روز پنج شنبه اول مهرماه سال جاري مبني بر وقوع آتش سوزي در مراتع منطقه”لار” و حوزه جنگلي”خين چال” شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي ، سازمان هلال احمر و آتش نشاني شهر”رينه” قرار گرفت.

ماموران با حضور در محل حادثه با توجه به حجم و وسعت آتش سوزي در سه مرحله عمليات ابتداء در ساعت 10صبح روز گذشته موفق شدند، آتش را مهار کنند اما مجدداً حريق شعله ور شد که با تلاش هاي گسترده مردمي و نيروهاي بسيجي منطقه و امدادي، سرانجام آتش در ساعت 18 و 30 دقيقه مهار شد.

براساس اين گزارش، در همين ارتباط در ساعت 18 و 30 دقيقه روز گذشته در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان سوادکوه مبني بر وقوع آتش سوزي در مرتع “موزي چشمه” عوامل انتظامي، امدادي و اهالي روستاي “ورسک” به محل اعزام شدند.

ماموران با حضور در منطقه در بررسي هاي اوليه دريافتند، بيش از 15تا 20 هکتار بوته در اين مرتع دچار آتش سوزي که با تلاش ماموران در ساعت 19 و40 دقيقه آتش مهار شد.

با توجه به آغاز فصل پائيز و وجود شاخ و برگ هاي خشک درختان در جنگل، پليس به شهروندان هشدار داد: براي پيشگيري از حريق، از روشن کردن آتش در جنگل ها و مراتع جدا خودداري کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *