درياي مازندران 5 قرباني گرفت

به علت بي احتياطي و آشنا نبودن به فنون شنا، پنج تن طي دو روز گذشته در دريا غرق شدند و جان خود را از دست دادند.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، ساعت 18 و30 دقيقه روز پنج شنبه اول مهرماه سال جاري در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي شهرستان “محمودآباد” مبني بر غرق فردي در دريا، ماموران انتظامي شهرستان سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

ماموران در بررسي هاي اوليه دريافتند، فردي به نام”سجاد-م” اهل و ساکن يزد به علت عدم آشنايي به فنون شنا در خارج از طرح دريا، غرق شد و جان خود را از دست داد.

در همين ارتباط در ساعت 23 و 8 دقيقه روز گذشته فردي به نام ” اميد-ن” 26 ساله اهل بجنورد به دليل عدم آشنايي به فنون شنا غرق شد و جان خود را از دست داد.

براساس اين گزارش، در ساعت 19 و 24 دقيقه روز گذشته در شهرستان ساري افرادي به نام هاي “محمدرضا- ش” 13 ساله و”عارف-ق”31 ساله که براي شنا در “پلاژ نگين” به دريا رفته بودند به علت عدم آشنايي به فنون شنا غرق شدند.

در شهرستان بابلسر نيز در ساعت 17 و 47 دقيقه روز گذشته در پارکينگ چهارم فردي به نام “احمدرضا – الف” 25ساله ساکن کرمانشاه که براي شنا به خارج از طرح دريا رفته بود، غرق شد.

پليس همواره به شهروندان و مسافران در خصوص رعايت نکات ايمني در حين شنا در دريا هشدار مي دهد، اما برخي به علت بي احتياطي و توجه نکردن به اين هشدارها و شنا در مناطق ممنوعه، دچار سانحه شده و جان خود را از دست مي دهند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *