برنامه‎ريزي غربي‎ها براي ترويج بدحجابي در ايران

نماينده ولي فقيه در استان گفت : غربي ها براي ترويج بدحجابي در ايران اسلامي برنامه ريزي کرده اند .

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس ، همايش ائمه جمعه و جماعات مازندران با موضوع «نماز جمعه قرارگاه فرهنگي با تحقق شعار سال» با حضور آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در استان مازندران ، سردار مير فيضي فرمانده انتظامي استان مازندران، ائمه جمعه و جماعات و ساير مسئولان استان در شهرستان گلوگاه برگزار شد .

آیت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در استان مازندران، در اين همايش گفت:قرارگاه نماز جمعه بايد به‌گونه‎اي عمل کند که نقشه‎هاي بنيادين خود را تحقق ببخشند، زيرا از همين تريبون‎ها شخصيتي انبيايي و قدسي مانند امام خميني(ره) به پا مي‌خيزد و تمام نقشه‌هاي دشمنان را نقش بر آب مي‎کند.

وي با تاکيد بر اينکه ائمه جمعه بايد در صحنه باشند، افزود: ديانت و سياست باهم هستند؛ بايد از طريق تبادل نظر، نواقص موجود به‎ويژه در بخش جوانان برطرف شود، زيرا فرزندان ملت ايران همه عاشورايي و حسيني(ع) هستند، در صورتي که به آنها بها بدهيم، بخشي از راه را رفته‎ايم.

نماينده ولي فقيه در مازندران با اشاره به وجود بدحجابي در کشور و برنامه‎ريزي غربي‎ها براي حجاب جوانان ايراني، گفت: بخش عظيمي از بدحجابي‎ها سياسي و برنامه ریزی شده است.

وي به برنامه ريزي غربي ها براي ترويج بدحجابي در ايران اسلامي اشاره کرد و بيان داشت: اگر بتوانيم مسئله اشتغال را حل و فقر را نيز تا حدودي رفع کنيم، موفق هستيم  زيرا اقتصاد نخستين مسئله‎اي است که رهبر معظم انقلاب فرمودند”بايد در قرارگاه فرهنگي بر روي آن برنامه‎ريزي شود”.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *