برنامه‎ریزی غربی‎ها برای ترویج بدحجابی در ایران

نماینده ولی فقیه در استان گفت : غربی ها برای ترویج بدحجابی در ایران اسلامی برنامه ریزی کرده اند .

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس ، همایش ائمه جمعه و جماعات مازندران با موضوع «نماز جمعه قرارگاه فرهنگی با تحقق شعار سال» با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران ، سردار میر فیضی فرمانده انتظامی استان مازندران، ائمه جمعه و جماعات و سایر مسئولان استان در شهرستان گلوگاه برگزار شد .

آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، در این همایش گفت:قرارگاه نماز جمعه باید به‌گونه‎ای عمل کند که نقشه‎های بنیادین خود را تحقق ببخشند، زیرا از همین تریبون‎ها شخصیتی انبیایی و قدسی مانند امام خمینی(ره) به پا می‌خیزد و تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‎کند.

وی با تاکید بر اینکه ائمه جمعه باید در صحنه باشند، افزود: دیانت و سیاست باهم هستند؛ باید از طریق تبادل نظر، نواقص موجود به‎ویژه در بخش جوانان برطرف شود، زیرا فرزندان ملت ایران همه عاشورایی و حسینی(ع) هستند، در صورتی که به آنها بها بدهیم، بخشی از راه را رفته‎ایم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وجود بدحجابی در کشور و برنامه‎ریزی غربی‎ها برای حجاب جوانان ایرانی، گفت: بخش عظیمی از بدحجابی‎ها سیاسی و برنامه ریزی شده است.

وی به برنامه ریزی غربی ها برای ترویج بدحجابی در ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: اگر بتوانیم مسئله اشتغال را حل و فقر را نیز تا حدودی رفع کنیم، موفق هستیم  زیرا اقتصاد نخستین مسئله‎ای است که رهبر معظم انقلاب فرمودند”باید در قرارگاه فرهنگی بر روی آن برنامه‎ریزی شود”.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *